Kjellah Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Noen som har peiling på hvor man kan få tak i dette produktet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Får vel ikke tak i dette i norge lenger:/ Men er vel en Hjemme side du får kjøpt det, Ta og søk så finner du det;) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Finnes ufattelig mange lignende produkter her til lands, kanskje til og med samme produkt med annet merke... Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 http://www.rustbullet.com f.eks Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Jeg har et bedre forslag.. Hold deg unna den dritten. 1. ALDRI kjøp produkter som blir skrytt over skyene av produsenten, velg heller dem som presenterer sine produkter enkelt og seriøst. 2. ALDRI kjøp produkter fra produsenter som sammenligner seg med tilsvarende produkter, for så stemple motparten som "dritt". F.eks, på Rustbullet sin side: 3. Trål diverse forum i Norge og utlandet etter tester og erfaringer med produktet og sammenlignet med andre lignende produkter. En uavhengig tortur-test av Rustbullet, POR-15 og Eastwood's Rust Enc. En av 100 andre grunner til at jeg velger POR-15 foran Rustbullet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 På jobben bruker vi rustoleum, virker som ett knallstoff som tåler en god del også.. http://www.rustoleum.com/CBGProductFinder.asp?pfm=RST&bsq=2&bid=6 Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Bruker Rustbjørn på ting som står ute og ikke har lakk. Den er sær; det funker ikke å ta den på "nytt" metall, men å smøre den rett på rusten er gull.. rusten blir nesten svart og steinhard i en kjemisk omdannelse, og det ruster ikke mer der det er behandlet før det er skrapt eller tært bort. Kan med fordel overmales for bedre fysisk beskyttelse. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 åh faen, eg ha rust bullett på bilen min, på tide å ta den opp på tosøylaren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Rustbullet har funket bra på det jeg har brukt det til:) Mye har vel å si på arbeidet man gjør før man legger det på.. Har 1 liter som er uåpnet som kan selges til noen om de er intriserte:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Jeg har brukt corroless rust stop, får kjøpt det på torshov og bilxtra, har funket Veldig bra på bart metall og på rett på rusten, veldig fornøyd med det! Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpajero Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Rustbullet har funket bra på det jeg har brukt det til:) Mye har vel å si på arbeidet man gjør før man legger det på.. Har 1 liter som er uåpnet som kan selges til noen om de er intriserte:) Jeg vil gjerne kjøpe Rust Bullet hvis noen har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg