HolmRasarlag Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Hei! Skrudde av pluss og jord på forsterkeren baki bilen tidligere i dag, skulle bare feste de bedre ettersom det var litt dårlig kontakt! Når alt var på plass igjen og jeg skrur på tenning og cd spiller så er det helt dødt baki der, lyser ikke på forsterkeren engang, har dobbelt sjekka en rekke ganger at alt sitter godt og der det skal, og også at sikringer på forsterker og ved batteri er hele! Alt fungerte utmerket før jeg rørte pluss og jord, så noen som har tips eller mulige løsninger? Nekter å tro at forsterkeren er død hvertfall.. På forhånd takk for innspill:) MvH Rino Holm Siter Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark -Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 hva tok du av først på forsterkeren din da? jord eller pluss? Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Da må du jo bare måle da... Har du spenning inn på pluss på forsterkeren? Har du koblet til remote? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stratmann Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Hei! Du kan ha brent av en kabel i forsterkeren, prøv å skru opp forsterkeren å se. Dette skjedde for meg da jeg skulle koble fra en blaupunkt forsterker en gang. Siter Audiobahn excursion...sier ikke mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Var selv såvidt borti metallet på forsterkeren med + kabel en gang.. da var den død gitt. det var en pioneer.. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg