vwcharlottis Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 har en 2'er golf syncro 88mod, som er litt rar, når jeg starter bilen, så kommer ikke vifta på, ikke lysene og for det meste ingenting, men om jeg holder inne fulltlyset så virker alt, noen som har noen forklaring på dette? har sjekket alle sikringene. den var sånn for en stund siden også, men da kunne jeg bare vri litt på nøkkelen, så kom det tilbake, kan det være tenningslåsen? er litt kjett for nå har jeg kun parklys og ingen vifte. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Garantert feil på sluttstykket ditt.. sitter bak tenningslåsen Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcharlottis Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 takk for det, da er det kjøpt så får vi se om det blir bedre da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg