Palwador Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 fattern fyller 50 om en måneds tid. Han er stor ford entusiast, så jeg hadde lyst til å skaffe ham et stempel fra en ford som bursdags gave. teneger ikke å være fra noen spesifikk type ford. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 http://www.fmcn.no Der har du masse ford-deler. Hadde en kasse med stempler og andre deler liggende men det ga jeg bort, ellers skulle du fått :( Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Palwador Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Alright! takk. Jeg får se hva jeg finner. det viste seg å være my vanskeligere å skaffe et stempel enn jeg trudde... he he... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 (endret) Alright! takk. Jeg får se hva jeg finner. det viste seg å være my vanskeligere å skaffe et stempel enn jeg trudde... he he... Jeg har ett, til en transit turbo, helt nytt. Mangler ringer. Står stemplet Mahle og ford inni Endret Februar 14, 2009 av KriegHeim Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg