daners Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Hei. Skal ha nye sommerdekk med felger på min mk3 golf. Hvor store og brede kan jeg ha?? uten at jeg må valse hjulbuene..:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Du vil nok få litt mer respons om du nevner hvor brei felgen er.. bare et tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Kommer ann på innpress ;) Jeg har 17x8 felger ET 35, med 215/40-17 dekk..går akkuart så vidt :P har jeg 4 personer i bilen subber det ørlite. Men dekk har også mye å si. På felgene jeg har stod det 225/45-17 dekk på bak og det subba noe j..elig ;) De nye dekka jag satt på var litt samlere og litt lavere profil og det hjalp Veldig :) Men så har jeg kanskje noe mykt understell, siden jeg har org. fjærer, og ikke senket :P PS: ET = innpress Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 asså eg har ikke kjøpt felger enda... har fått tilbud om noen 17 tommere med 205/40 dekk... vil det funke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Kommer ann på innpresset på felgene, men tipper det går;) Hvis du har mulighet for det, så ville jeg kanskje prøvd de på bilen før jeg kjøpte de?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 det vil nok gå bra med den dimmen ja så lenge innpresset er heelt på bærtur:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Skal også kjøpe justerbart senkesett... men børe jeg kjøpe noen som senker 25-55 eller 40-80mm... lurer på om 40-80mm blir litt mye... eller vil det gå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 viss du først skal kjøpe justerbart så ville jeg gått for det som kan senke mest..kan hende du finner ut etter en stund at 55mm blir for lite..og du trenger jo ikke kjøre med 80 senk heller..kan jo kjøre på 50 fordi,men da har du jo iallefall muligheten til å skru ned..jeg foreksempel kjører med ca.80-60 senk med 205.40-17 dekk og et 35..mrn har kjøpt meg 9x16 nå så da kan jeg skru ned enda litt..kjekkt å ha litt å gå på;)kjøp deg v-maxx/ta technix til snaue 3500kr så har du et brukbart justerbart senkesett..hadde dette selv på bilen min helt til ene bakdemperen gikk nå i høst grunnen noen stygge hull i veien,men det hadde stått på i snart 3 år... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 viss du først skal kjøpe justerbart så ville jeg gått for det som kan senke mest..kan hende du finner ut etter en stund at 55mm blir for lite..og du trenger jo ikke kjøre med 80 senk heller..kan jo kjøre på 50 fordi,men da har du jo iallefall muligheten til å skru ned..jeg foreksempel kjører med ca.80-60 senk med 205.40-17 dekk og et 35..mrn har kjøpt meg 9x16 nå så da kan jeg skru ned enda litt..kjekkt å ha litt å gå på;)kjøp deg v-maxx/ta technix til snaue 3500kr så har du et brukbart justerbart senkesett..hadde dette selv på bilen min helt til ene bakdemperen gikk nå i høst grunnen noen stygge hull i veien,men det hadde stått på i snart 3 år... Endelig et godt svar:P takker:P hvor selger de v-maxx/ta technix da? høres ut som et greit sett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 og er de tüv godkjent?? vil helst ha senkesettet inn i vognkortet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 de er TUV godkjennte så det er ikke noe å bekymre seg for:)polardego her på forumet tar inn dette fra tyskland så du kan kjøpe hos han..her er salgstråden hans på VACN forumet:http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=116697 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Har nå funnet ut at jeg går for noen 16" felger med 215/40 dekk:P tror det blir best når jeg skal senke den;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg