Emerica Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Okei, da skal jeg få gjort det :) Om det ser ille ut så håper jeg kanskje problemet ligger her... :D Takk for hjelp! Siter Opel Vectra B 96mod Audi 80E 92mod - Solgt Opel Vectra A 92mod 4x4 - Solgt Opel Vectra A 94mod - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
csteinsv Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Ville nok ha begynt der jeg også. Når fordeler lokket ser ut som askebegeret er det ett dårlig tegn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emerica Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Ville nok ha begynt der jeg også. Når fordeler lokket ser ut som askebegeret er det ett dårlig tegn :) Hahaha, dagens :) Skal bestille og skifte i morgen :D Siter Opel Vectra B 96mod Audi 80E 92mod - Solgt Opel Vectra A 92mod 4x4 - Solgt Opel Vectra A 94mod - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
csteinsv Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Jeg sjekket til min i dag. http://www.vest-bilutstyr.no/index.php?lang=no Hadde fordelerlokk på lageer til min bil. rett under 200lappen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg