crezit Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 syns du gjør ting i feil rekkefølge :D men ellers bra :D skal være enig med den:P men elsker s4 fanger ;) har jo 18" rs4 I på "lager" men må skifte dekk å sparkle å pusse riper;) tror jeg kommer til å spare til kw v2 så ting tar litt tid.. :D Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 lite bilde jeg fant gitt:D rart hva man finner på facebook:op: Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Juni 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2009 haha:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Halla... Skulle få sett på den bilen din i live en dag. Nå har jeg min oppe til justering på FMS og skal vel hente den en dag denne uken eller helgen om de får den ferdig, så siden jeg egentlig kjører i nærheten av kløfta kunne jeg kanskje stikki en tur innom eller møtes en stand? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Felger og senk Chris! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 Trenger jo ikke S4-front? :) Facelift-fronten er jo meget pen! Bare få på senk og felger du nå :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 Halla... Skulle få sett på den bilen din i live en dag. Nå har jeg min oppe til justering på FMS og skal vel hente den en dag denne uken eller helgen om de får den ferdig, så siden jeg egentlig kjører i nærheten av kløfta kunne jeg kanskje stikki en tur innom eller møtes en stand? hadde vært knall det! ,MEN :P alltid ett men! det er ikke stort å se på. den er ikke skodd for sesongen eller senket for sensongen , er bare en vanlig a4 med ic og litt andre småting:)si ifra du så kan vi jo møtes en dag du nærmer deg kløfta:) Alex er jo her titt og ofte:) Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 Felger og senk Chris! VEIT! :op: Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 Trenger jo ikke S4-front? :) Facelift-fronten er jo meget pen! Bare få på senk og felger du nå :) er ikke så gæli den nei, ser bare ikke 100% ut når dekslene ved siden av tåkelysa er fjerna. pluss att de mittre avstiverne er kutta slik att man ser det hvis man bøyer seg litt ned og titter :)s4 fanger blir det nok.. en ting går kjempe treigt her da regreim vannpumpe og de andre reimene skal skiftes(koster 6000 kr på mekonomen i årjæng/sverige ! dette er ink arbeid ,leiebil,deler og garanti! faen ikke værst:) så er det jo sparing til hus (egenkapital)! greit bil er morro som fy ,men har jeg mulighet for å bygge selv er nok det 1 prioritet.. Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 hadde vært knall det! ,MEN :P alltid ett men! det er ikke stort å se på. den er ikke skodd for sesongen eller senket for sensongen , er bare en vanlig a4 med ic og litt andre småting:)si ifra du så kan vi jo møtes en dag du nærmer deg kløfta:) Alex er jo her titt og ofte:) Må jo glo, er det som er i motoren som er moro og glo på da. Sommer felger og senk ser man bra på bilder :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 Må jo glo, er det som er i motoren som er moro og glo på da. Sommer felger og senk ser man bra på bilder :) sant det! :) motor er bortimot orginal utenom chip ,fmic og filter:)tror nok du kan gi meg endel gode ideer og ikke minst løsninger! får ta ting litt etter litt. Har jo ikke dårlig tid, regner med å ha bilen til jeg blir lei av den ,men blir nok ikke det for det er ett flott karrosseri man ikke blir så lett lei av! det er vel b5 karrosseriet som er mest produsert , og det sin grunn!:) b6 har snert'ne former den også gitt;) Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 litt bilder fra fisketur på hytta :) skjer lite med bilen så bilder må da "hjelpe" litt på tråden .. Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juli 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Tenkt på felger og kanksje noe senk el? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juli 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 han likte den høyden og de felga sa han til meg :( Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juli 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 han likte den høyden og de felga sa han til meg :( :):):):pimp Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg