Dannyg Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Er nå da under oppussing, en eiers bil fra oslo...:) tatt rust under fram skjermer og diverse ... kjøpt inn bredda plåt felger og 100+ ikke sikker på hva som passer best enda,..:titties: bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 bra du pusser den opp :) grillen ser jo ny ut:O Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannyg Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Hvar jævlig fin den, men bildene er tatt noen måneder tilbake.... en kjerring som brå stoppa mitt i et kryss, og jeg traff henger feste hennes med grillen...jævlig kult og .. Fått på hvite blinkers og kappe litt fjører nå da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Noooo! hadde jeg vært deg, hadde kjørringa vært død nå.. samme hvem sin feil det var^^ håper du skaffer deg en ny slik grill. Hadde den på min 140 også :) planer om ny farge på bilen? Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 grom bil.. flere bilder ? ;) Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannyg Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Var ganske forbanna ja...men fikk tak i en deluxe grill te heldigvis,gror jo ikke akkurat på trær heller dem.. Skal pusse ned nå i sommer, blir rød/oransj med hvite felger... Røde og hvite baklys, og en r-sport leppe, ligger klart til d...:yodude: Skal prøve og få tatt noen flere bilder av den snart...:hellothere: Men har et gammelt bilde av en 145 jeg solgte i sommer her da..(",) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Tøff bil det der.men mere bilder.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Litt "off topic", men hvor kom det egentlig fra at man kan bruke bokstaven G på slike "gammeldagse" bilskilt? Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannyg Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Kan velge selv på gammle veteran skilter..:hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg