fordtransit Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 jeg kjøpte me min første bil for 4dager siden og lurte på om det er noe spesielt jeg må huske på å sjekke på vw golf 2 td 1.6 og jeg lurer på om noe annet. jeg har en kompis så sier jeg må ta på 90 fangere men noen sier at d skal vare orginalt på 91 mod men jeg er ikke sikker;) Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 90'fangere (aka big bumpers) er originalt på en 91 modell ja.. Det du må sjekke, er at bilen er lav og at felgene har en bredde på minst 8". Ellers kan du bare kjøre og glede deg til noe går galt, for golf er en drøm å skru på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 ikke alle 91 mod har big bumpers =) golfii 666 posts :o Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg