lroedal Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Batteriet mitt er skutt, så skulle hatt nytt. De hadde et greit et til tusen på Mekonomen, som var på 62 amper. Er dette en grei pris? Vet noen evt. om noe bedre? Må passe rett i den originale plassen i motorrommet.. Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Er det ikke standard størrelse på batteriene da? Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Er det ikke forskjellige størrelser til forskjellige biler da? Det batteriet jeg fant på Mekonomen var det eneste de hadde inne, da de andre ble for store i alle fall... Så er det jo kjedelig om jeg finner noe som virker lovende på nett, så passer det ikke når det komer i posten. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 mål orginalbatteriet ditt da, og sjekk måla på batteriet du evt bestiller :P er ikke så mye verre.. i værste fall FÅR du batteriet nedi og kan feste det med jekkestropper ellerno :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Er ikke så god på mål, pleier bare å ta det som det kommer jeg... :P Så tør ikke sjanse på det. :P Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 jaja, da kan du ha det så godt :P Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 om ikke DU er god på mål...så kan helt sikkert en meterstokk være til hjelp! ;) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 og hvis du ikke orker/gidder å måle får du gå på møller og bestille et drittbatteri som er orginalt i polo da :P Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Tingen er at det stort sett blir feil, når jeg tror det skal bli rett. :P Men da bare nøyer jeg meg med det gode batteriet på Mekonomen da. :P Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg