skogheim Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Har en A4 2002 Avant 2.0. Noen som vet hvordan det stiller seg med ettermontering av turbo i denne bilen? Chip blir ikke så aktuelt på grunn av sugemotoren :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 det går, men det koster MYE 20 000 så er du på god vei Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogheim Skrevet Desember 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by Macgyver det går, men det koster MYE 20 000 så er du på god vei Hvilke bedrifter er det som utfører dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 det er en del, vet ikke der du bor men her i bergen er det 2 som eg kommer på. norspeed driver med dette, kommer ikke på den andre. ringte til norspeed for 2 år siden, hørte på oris på turbo konvertering på en diesel bil eg hadde, for ca 18 000 ville den bli en tdi, det var ikke SÅ dyrt. din er nyere så det koster sikkert litt mere. Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 jeg sier det før noen kommer meg i forveien... bytt motor, eller kjøp en med turbomotor i fra før, sluttsummen blir billigere :D Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by hfracing jeg sier det før noen kommer meg i forveien... bytt motor, eller kjøp en med turbomotor i fra før, sluttsummen blir billigere :D takk.. ;) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Men når det er snakk om en så ny bil som en 2000 modell må en ikke da ta å betale ekstra avgifter for trimmingen.. Kjedelig å smelle og forsikrings selskapet finner en turbo under panseret Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by Skillz2k Men når det er snakk om en så ny bil som en 2000 modell må en ikke da ta å betale ekstra avgifter for trimmingen.. Kjedelig å smelle og forsikrings selskapet finner en turbo under panseret 1/1-96 er vel datoen ja.. du kan vel drite i å omregistrere den til turbo, og få en smell hvis det skjer noe... eller registrere edn om med turbomotor, og betale litt.. regner jeg med.. Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by Skillz2k Men når det er snakk om en så ny bil som en 2000 modell må en ikke da ta å betale ekstra avgifter for trimmingen.. Kjedelig å smelle og forsikrings selskapet finner en turbo under panseret avgifta blir lavere med åra, men lønner seg som regel ikke.. Kan fort få litt avkortning i erstatningen... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 slipper og å plukka av turbo/kompressor ved eu ok Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sifpilsen Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 sjekk ut http://www.krbtrading.no/ , de har lang erfaring med turbokonvertering. Men det er ikke billig nei.. Siter x-'91 Mazda Mx5 1.6 x-'81 Golf 1 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjay Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Har A4 2002 selv, bare Limousine. Det går jo greit, men kunne gjerne hatt litt mer å gå på ;)... Min far stakk innom en Audi forhandler i Tyskland eller Belgia (husker ikke helt) og spurte om chipping. De sa at de kunne chippe den opp 20 hester for 1.000 euro, og det er jo greit... :) Dette overrasket meg litt da jeg har lett overalt på internett og ikke funnet noenting. Men så sa de... Men dette ble ikke anbefalt min bil siden jeg har Multitronic. De sa at det kunne skade girkassen. :( Men har man manuell girkasse, så er dette ikke noe problem. Så du får ta en billigferge over til Kiel og stikke innom nærmeste Audi verksted! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg