Gå til innhold

Lakkering av bak lykter


MondeoZetec96

Anbefalte innlegg

Er det ikke slik at det er mulig å lakkere de orginale baklyktene? Da mener jeg jo ikke å lakkere med noe vanlig lakk, men jeg tenker da på å lakkere de slik at de blir mørkere!

 

Hvor får jeg tak i slik spray, og er det godkjent med mørkere lykter - altså å spraye dem slik jeg har tenkt til...

 

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15846704&WT.svl=Bilde

 

Har ikek tenkt fullt så mørke, men noe i samme stilen...

 

På forhånd takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er ikke helt sikker på hvor lovligt det er men litt går det vel ann å lakke.

 

Lakk for du kjøpt her: http://www.mobilsentrum.no/products.asp?c=2382888686&n=1199149602

 

Har veldig god erfaring med de selv. Rask levering og greie priser.

 

Lykke til

- Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007

- Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET

- Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS!

- Peugeot 106 SOLGT

- Simson S50B1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
det betyr ikke at det er lovlig, bare at det er en inkompetent person som har tatt kontrollen

 

Sant sant! eller at det har litt med kvaliteten på arbeidet å gjøre? det skal sies at jeg ikke har gjort lyktene så veldig mye mørkere enn originalt, samt at jeg maskerte ryggelysene ;) Kontrollene var forøvrig hos Ford begge gangene. Men på to forskjellige verksteder. Merkelig sammentreff hvis det er inkompetanse som regjerer på begge stedene ;)

 

Det jeg mener, er at det ikke burde være noe problem, så lenge de ikke er altfor mørke!

 

Selvom det egentlig ikke er lov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva om man setter noen orginale lykter før kontrollen a? har et par liggenes! kan man få smekk av snuten seinere dersom man blir "sett/tatt" med spraya lykter på veien?

 

(ikke meninga å gjøre noe stor sak ut av dette, men bare kom til å tenke på det ,))

 

 

sjelden purken bryr seg, er heller biltilsynet i teknisk kontroll.

blir du tatt med det må du vise bilen hos biltilsynet med godkjente lykter. no big deal.

 

har du orginale lykter så setter du de på før kontrollen og bytter over igjen når den er godkjent...

gammelt indianertriks:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår