Gå til innhold

Volvo bilcross

Ranger emnet


Magaplask

Anbefalte innlegg

det har vi vært dårlige på her på forumet.. jeg har en prosjekt tråd til en opel manta der vi ordner en del.

 

http://www.bilforumet.no/prosjektforum/161373-klovndaniel-opel-manta-bil-rust-cross-bila-p-g-rd-n-update-20-03-07-a.html

 

det er mer enn nok svada i den tråden så det er nok ikke bare bare å lese igjennom.. beklager det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da synd og skam. Da får jeg bare prøve og feile meg frem.

 

Hvis noen vet om et billig bur som passer i en 245 så bare si i fra.

 

Men, jeg har da noen spørsmål ellers til folket også. Det lønner seg å fjærne den ekstra vekten som er i fronten på varebil utgaven vel?

 

Jeg ser at mange bruker båt tank baki. Er det ikke en fordel at det er mest vekt baki. altså at det lønner seg å bruke org tank?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den største grunnen til att folk bruker båttank er for att da sitter tanken mye tryggere til, om man skulle få seg en luftetur utenfor bana. Kjedelig å slå hull i bensintanken, og ikke få kjørt mere på grunn av det.

 

Er vel kanskje ingen god 240-prosjekttråd her inne, men er mange gode tips angående Volvo 240 Bilcross her inne på diverse tråder. Ligger garantert litt av hvert om 240 på bilcross.no også.

Veit det er mange inne på forumet her som kjører/har kjørt 240 i bilcross, så om det er noe spesiellt, så er det ikke værre enn å spørre. Er alltids noen som har vært borti det samme problemet, og funnet en løsning på det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sakset inn ifra kjøp/salg på bilcross.no :

 

- - - - - -

Jan Andre Rørbakk fra Hamar skrev 2. januar 2009 kl. 12:58

 

 

Glemte å nevne....

Jeg glemte å nevne at: Jeg bygger gjerne eller hjelper gjerne med å bygge bil og bur.

Jeg tar ikke annet betalt for dette enn hva det selv koster meg i matrealer og private utgifter.

Dette gjør jeg helt frivillig,og på den måten håper jeg å kunne bidra med at så mange som mulig kan ha råd til dette.

Dette skal da vel også være litt sosialt og vennskapelig,skal det ikke?

- - - - -

 

Har hørt att han her lager veldig bra bur. Har du ikke montert bur i bil før, vil jeg anbefale deg å sette bort jobben. Hehe

Jeg holder på med mitt første forsøk i å sette i bur i bil, og jeg skal nok sette bort jobben neste gang ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår