mills_kaviar Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Audi 100 2,8 Quattro 93 mod er bilen som auto-check lampa lyser på med 3 utropstegn.. det er akkurat som om skjermen er delt i fire, ved at i en av rutene så er det 3 utropstegn, mens i de andre er det bare røde firkanter... dette blinker. eieren av bilen sier at det gir seg når det blir varmere i været. hva kan dette være?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mills_kaviar Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 har prøvd og tenge er bilde av det den viste.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Hva var feilen? :) Bare nysjerrig. kan hende jeg får et sånn problem en gang ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mills_kaviar Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 den viser forskjellig hver gang, så jeg regner med at det er en kontaktfeil bak der.. skal åpne den når jeg får tid og se... ser at det er litt fuktighet der når bilen blir varm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg