Chiefrw Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Hei. Kjørte helt vanlig og plutselig har den begynt å pipe som en vekkerklokke pip. Skjekket alle oljenivåene og væskenivåer og disse var alle omtrendt på MAX så skulle ikke ha noe med væske og olje å gjøre. Kan dette ha noe med oljetrykk eller gjennomgang av noen slag ? Noen som vet hva dette kan være ? Mvh Chiefrw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 kanskje bilen si at det er på tide og våkne? :O Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chiefrw Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Kanskje det ja. Var midt på dagen også. Nei mente det var samme lyd som analoge vekkerklokker sånn "standard" lyd. Skal iallefall ut å kjøre etterpå så får se om hvordan det arter seg. Om noen med forslag så er det veldig fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 er vel et varsel om farlig lavt olje nivå. er ihvertfall sånn på min G60 passat. men hvis det er bra med olje så ville jeg sjekket olje trykksføleren. Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chiefrw Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Ett eller annet var det men gitt seg nå. Kan ikke ha vært for mye olje og dermed høyt motortrykk ? For den har sunket litt til halv mellom min-max også fylte jeg den til et par mm under max før idag og kjørt langkjøring med den i dag og ikke hendt noe idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg