erlnybo Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 Tenningslåsen på min vectra 96' har låst seg fullstendig. Får plutselig ikke vridd om nøkkelen. Har prøvd å spraye låsen med 5-56, og å rote fælt med nøkkelen inni der uten resultater. Rattlåsen var ikke på da jeg oppdaga problemet. Hva gjør jeg? Må jeg bytte tenningslås? Ser for meg at det er en ganske jævlig jobb? Og er det i tilfelle dyrt å kjøpe en ny lås? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 er som regel skivene inni låsen som fucker seg, demonterer du den selv altså låsen og tar den med deg så skifter dem skivene for deg. tror ikke dem skal ha så mye for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlnybo Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Takk for svar! Finnes det noe smørbrødoppskrift på åssen en gjør dette her på nett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg