daniel88 Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Det har seg sånn at jeg har anskaffet meg en golf 5 1.9tdi sportline 04 mod for et par mnd siden. Klarte å ta frontfangeren på den så må ha ny. Trenger tips til ny ny frontfanger jeg kan sette på. Skal jeg bare prøve å få tak i en original en, eller gti front? Trenger tips, hva vil se best ut? :) Trenger også tips til felger, soting, chip, senking osv :) Ny i forumet her så vet ikke hvordan jeg legger til bilde :P Men det kommer vel etterhvert.. Mvh Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Er den gamle orginal fangeren helt kaputt? Hvis det lar seg reparere ville jeg gjerne prøvd å "cleane" den og få den lakka opp igjen. Blir ganske tøft. Hvis ikke kan du også bytte til GTI/Jetta eller R32 front fanger. Alt etter hva lommeboka sier. Felger finnes det tusevis av alternativer, men mye pent av orginalhjul. "Karthoum" liker jeg godt. Se utvalg av orginalhjul hos http://oempl.us/index.php?main_page=index&cPath=31 Soting; ville gått for lys type rundt hele eller kanskje mellom grad på bakruta. Chip, BSR. Gir deg 150hk og 365nm. Gå for et coilovers senkesett. Har du muligheten til å justere etter behov og hjul. KW var.2 FX Silverline X etc ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Sånn ble min seende ut, plastsveiset fanger, grill uten emblem og sveiset panser Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Sånn ble min seende ut, plastsveiset fanger, grill uten emblem og sveiset panser Den var skikkelig pen. Akkurat sånn jeg vil ha min bil. Byttet panser eller fulgte det med utforing for emblemet i panseret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 Han som lakkerte, laget en bit i metall som ble sveiset inn. På baksiden ser det helt orginalt ut. Fangeren ble plastsveiset på samme måte. De har grillen på NBS Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel88 Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Han som lakkerte, laget en bit i metall som ble sveiset inn. På baksiden ser det helt orginalt ut. Fangeren ble plastsveiset på samme måte. De har grillen på NBS Deilig front på den bilen din må jeg si :) Tror nok det ville latt seg gjøre å fikset den. Selve grillen nede er sprekt endel da ? Pluss at det er 2 5-10cm sprekker ellers i frontfangeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 Fanger VW pleier å være ganske billige, så det er sikkert like greit å kjøpe ny fanger og brukt deler fra den gamle til å sveise inn. Det var det som ble gjort på min Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel88 Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Fanger VW pleier å være ganske billige, så det er sikkert like greit å kjøpe ny fanger og brukt deler fra den gamle til å sveise inn. Det var det som ble gjort på min okei, finner nok ut av noe etterhvert :) den lille leppa på fangeren din. er den sveiset på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Nei den sitter skrudd på under, bak leppa. Orginal Votex leppe Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel88 Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 hvor får du kjøpt den? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toeimoen Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 hvor får du kjøpt den? :) Den får du på din lokale Vag forhandler..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg