buskmann Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Ble motoren frisk med ny veivakselføler? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Ble motoren frisk med ny veivakselføler? Det skal jeg love deg ;) hehe går som det suser nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 frisk å fin:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 endelig godt å høre! syke motorer er kjedelige saker! Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Ja hvertfall når dem kutter på 2000 ;P Var forbanna kjedelig hehehe, var sånn når jeg først kjøpte den også men da kutta den som regel rundt 3000-3500 så var litt mer kjørbar da... Men så røyk jo topppakninga og toppdekselpakningene til slutt så den sveiv vel kun på 3-4 av sylindra til slutt... men nå er alt i tipptoppstand ;) Men kosta meg vel en 17000-18000 å få fiksa... å det er bare i deler, gjorde jobben selv så lurer på hva prisen hadde blitt hvis jeg hadde levert inn :p Hvertfall når jeg fikk innkjøpspris + 10% på delene :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 hehe. ja blir fort dyrt:P min begynte å kutte på 4500, men når den blei varm så kom den på 3000. jævelig kjedelig når man har automat:P en ned giring så er den på spærra med en gang. hehe Noen som har sete bak med varme? eventuelt farge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Har varme i baksete jeg. Men hva tenkte du på angående farge ? på interiør da eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 mhm stemmer. har lyst å mørkt. var vanskelig å finne sete i samme farge når jeg fikk bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 hva er den letteste måten å få el vinduer og varme i baksetet på en som ikke har det? bør man da gå på høggern eller kjøpe delebil? kan du ikke bare flytte over varme-elementene i setet over til det du har? eller bytte om trekkene? Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 får å få varme i baksete så må du bare få tak i ett sete med varme. alt av ledninger er lagt opp. så må bare bytte ut sigaretttenner med to knapper til varmesete bak. sitter bak på midtkonsollen. derifra ligger ledningene klare. får å få el vinduer må du bytte ut dekselet rundt kassa får å få knappene til vindu. så må du bytte elnette i dørene. å sette inn det du trenger til vindu. (heis osv lissom) får el nett er lagt opp fram til dørene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg