Brandtenborg Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Er det noen som har en sånn liggende eller vet hvor man kan få tak i det? Har sett det før, men har ikke fått tak i det selv... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 'Sikker på at de ikke stammer fra en golf 1 da.. Har sett at kompisen min som har hatt et par golf 1 har sånt Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 jeg har sånn montert i bilen :D mye mer behagelig med det blå lyset fra spillern der nede i allefall. bare snok rundt på hoggerne så finner du sikkert en til slutt, med mindre noen her skulle tilby deg en da :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 er en eller anna utgave av golf 2 som har den midtkonsollen... Så det er nok bare å lete på høgger'n eller noe... :) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 hmmm, radio i midtkonsolen, ikke i dasjen?, hmmm hørtes kult ut :D må nesten finne en slik en eg og da :op Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Ja, hvilken modell?? Kan jo lage selv såklart. Ha spilleren nede, og LCD display for dataspruten der spilleren står. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Regner med at du er på jakt etter den "legendariske" Votex konsollen. Den lages ikke lenger og hvis du finner en på høgger'n så har du flaks. SWG Motorsport selger en replika: http://www.swgmotorsport.com/asps/ShowDetails.asp?id=10 Eller så kan du modifisere den orginale konsollen (det har jeg gjort) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Modding av den originale skal være en veldig enkel og grei modifisering. Er skikkelig irriterende med lyset fra stereoen rett i trynet ! Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by Brandtenborg Er det noen som har en sånn liggende eller vet hvor man kan få tak i det? Har sett det før, men har ikke fått tak i det selv... Du kan modde selv eller kjøpe Votex konsoll.... De fåes hos de fleste merketunere, iaffall i England/Østerrike/Tyskland ovrige kontinentet.... Eller du kan dimme spilleren....:dude: Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 har votex midtkonsol....deilig med cd spilleren rett ved giringa..ikke lang vei for cd bytte... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by vwgolf2 har votex midtkonsol....deilig med cd spilleren rett ved giringa..ikke lang vei for cd bytte... :D mhm, digg å skifte spor uten å løfta handa fra girspaken :D Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Teip fast fjernkontrollen på girspaken da vel.. :) trigger style! :D Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 hmm... står slik i min golft.. trodde det var org.. :P Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Desember 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by Mk2-16v Eller så kan du modifisere den orginale konsollen (det har jeg gjort) Har du bilder av den du har modda?? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by Brandtenborg Har du bilder av den du har modda?? Tror jeg har slettet dem, men jeg var ute å tok et bildet nå. Her er bildet Når du har kuttet vekk askebegeret så blir det en åpning mellom cd spilleren og den hylla over. Det fikser du vel å lime fast en list eller noe lignende. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg