Buøyvolvo Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Hei.. har problem ned b230fk motoren.. - Skal det hvære strøm på coill`n når tenndinga står på? Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 på hakk 2 ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Ok.. jeg har ikke koblett til en ledning,, -Tynn gul/rød fra forvarming lamdasonde til sikring med strøm kun i hakk 2 Er ikke sikke hvor monterre .. ingen plass der der er kunn strøm på hakk 2 .. Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 lag plass, coilen skal ha strøm på hakk 2 og 3. Ledningen til coilen ligger i motorrommet allerede. Det har vel stått en motor i bilen tidligere regner jeg med. Bruk orginal kabel Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Tynn blå kabel med jente-kabelsko :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 takker. Jah det var en av flerre feil. hadde montert retur og bensinslange galt. ;P så jeg fikk endelig start.. Var vært alt arbeid :) Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg