SomeSimsPassat02 Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 HEI noen som har peiling på chip box til 1.9 TDI? Noen sier det er bra med Box, mens noen mener chiping på hjærnen er det beste.. Driver å surfer litt, og har blitt annbefalt DTE System chiptuning. Noen her med erfaring om denne? eventuelt annbefaling fra annet merke? så også denne på qxl nå: http://www.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=557627234& Er dette bare tull? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Jeg har en box fra krc , den funker utmerked bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SomeSimsPassat02 Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 ok. hvor bestilte du den? Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 jeg kjøpte den brukt på nettet . Har også prøvd Diselkraft sin..den er også veldig bra, yter mer en krc sin. Den koster rundt to lapper mener jeg . krc sin koster fire eller fem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Testene på tv2 hjelper deg viste liten eller ingen effekt, man økte forbruket og sotet mer, noen biler fikk man faktisk mindre power.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleMole Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 hey! Jeg har selv brukt BSR chip, det er vanvittig bra! Du plugger bare PPC boksen inn i diagnoseporten på bilen, da tar du enkelt inn og ut "chipen" før og etter service eu-kontroll osv. Genialt system, og tro meg dette er testet skikkelig på biler før det blir solgt til kunder, min forrige bil, 08 Opel Corsa GSi var der (i Växjö Sverige) som testbil for å utvikle chip. Fikk omvisning på huset dems og det var skikkelige saker! Hadde heller ingen problemer med det på min bil, tross at de tok ut 60 hester og 70Nm. Så det var topp resultater :) Go BSR :) Siter 08 BMW 120d M-sport Alpinweiss med ALT x - 07 BMW 116 M-sport - alt utst. x - 08 Opel Corsa GSi 210hk (chip) x - 06 BMW 116 M-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 hey! Jeg har selv brukt BSR chip, det er vanvittig bra! Du plugger bare PPC boksen inn i diagnoseporten på bilen, da tar du enkelt inn og ut "chipen" før og etter service eu-kontroll osv. Genialt system, og tro meg dette er testet skikkelig på biler før det blir solgt til kunder, min forrige bil, 08 Opel Corsa GSi var der (i Växjö Sverige) som testbil for å utvikle chip. Fikk omvisning på huset dems og det var skikkelige saker! Hadde heller ingen problemer med det på min bil, tross at de tok ut 60 hester og 70Nm. Så det var topp resultater :) Go BSR :) BSR sin er langt ifra det samme som tuning box, man omprogramere ecu med denne BSR, den har eg også lurt på, men prisen er litt høy synest eg, men må vel om man skal ha litt power, mener den ville gi meg 175hk, og standard 130, så det er da litt da, egentlige billige hk dette, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleMole Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Ja er klar over at det er noe annet, men etter min mening det beste alternativet :) Enkelt å ta inn og ut. Bilde: [/img] Siter 08 BMW 120d M-sport Alpinweiss med ALT x - 07 BMW 116 M-sport - alt utst. x - 08 Opel Corsa GSi 210hk (chip) x - 06 BMW 116 M-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Min gir overaskende bra effekt og bra bunndrag(nw). Den soter ikke noe mer, og drivstoff forbruket er hvartfall ikke blitt mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SomeSimsPassat02 Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 hmm.. innteresant. hvor kjøper du denne?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Mange hk har du .? diselkraft eller kcr/krc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SomeSimsPassat02 Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 jeg har en 130HK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy4 Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 hvorfor har du kcr sin når du hadde dieselkraft og syntes den var bedre? holdt den ikke? Bare lurer for jeg vurderer selv å kjøpe til min 110hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 hehe..Godt spørsmål. Jeg trodde sjøl kcr var bedre og ga mer effekt. Det viser deg at kcr har justert sin mer ned pga den garantien de gir. Så jeg angrer meg for at jeg bytte. Har blitt etterpåklok, nok en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleMole Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 hmm.. innteresant. hvor kjøper du denne?? Jeg kjørte til Växjö i sverige for å få den inn, men det er lokale dealere rundt om i landet. De får tilsendt utstyret (PPC boksen osv) og så laster de bare ned programvaren til din bil fra BSR i sverige. Om det ikke finnes til akkurat din modell (kan variere fra utstyrspakker, årsmodeller og masse drit. Er kanskje 30 forskjellige programvarer bare til vw passat 1,9tdi.) Trykker du bare " read car" så leser PPC boksen bilen din, dette blir da sendt til BSR sverige, og de sender deg en programvare som passer akkurat din bil, og som er testet av dem i deres Workshop i Växjö på forrhånd. Senere kan du bruke PPC boksen til å ta inn og ut Chipen. Dødsenkelt :) men koster 7900 svenske. skjekk ut http://www.bsrab.se Lykke til =) Siter 08 BMW 120d M-sport Alpinweiss med ALT x - 07 BMW 116 M-sport - alt utst. x - 08 Opel Corsa GSi 210hk (chip) x - 06 BMW 116 M-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg