Øvrekleiv'n Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Den bobla var kanontøff da!! Såg noko lignans som var innom på ein bensinstasjon her eg bur for ein del år sidan, hugsar den var lilla vertfall. Men det var desverre før eg begynte å interessere meg veldig i veteran... Hadde den komi no hadde eg nok opna augo litt meir, hehe. Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Takk for komentar. Joda bobla vekte oppsikt hvor en den kom :-) Da har man kjøpt en Volvo 140 til. Skal hentes i Oslo neste helg. Blir ikke lenge til det kommer flere bilder og opdatering på Kadetten. Ellers har jeg fått tak i en del mere dok. Rammetegninger på begge biler. div annen info. Rammevanger skiller 10 mm på hver side , Kadetten er smalere da. HE HE men det gjør det letere for meg en først antatt å montere forstilling. Så er det TANNSTANG. Ble invitert til Lund's bilopphuggeri på Lillehammer. Der har de en container eller to fulle av tannstenger så da burde det la seg gjøre å finne en med riktig mål. Tralla la. KAdett, der kleine dutzche demon :-) Fargen blir OPEL 666 Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Da er man igang igjen. Moddet bakaksel og forstilling. Nå venter jeg bare på trykksandblåser fra Gasoline :-) Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Div bilder av mod. Forstilling/travers kortet 30 mm Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Da var prosjektel lagt DØDT. Gider ikke vente 6 mnd på at synet en gang for alle skal bestemme seg for at jeg ikke får montere bur. SÅ DA SÅ. I går var jeg på FLISA og hentet en Kadett B sedan 1969 Mod. Tilnærmet rustfri og den går på 42 reglemanget så nå starter jeg på nytt og nå blir det HELBUR uten at synet kan si noen verdens ting. ARTIG. VEL..... Da er 1stk KADETT B 1971 modell til salgs. Dokumentert fra SFOOR: Halvbur OK Det sitter nå volvo 140 Forstilling og bakaksel. Dette er godkjendt med papirer. Vist sveise arb på synet. OK. Dok sporviddeøkning 72 mm. Dok 180 Hk ok med Volvo 2,3 TIC. Følger med nye kanaler innerkanaler nye dørstolper og en masse annet.(gjenstår en del sveise arbeid). 4 trinns Volvo overdrive kasse. Innsveiset geartunell fra 140. Lagt ned mye tid på denne bilen men nå kan noen andre overta om de har lyst. Selges/byttes . Alt av DOC og Deler følger med. Kan byttes i annen veteran eller noe morro med hjul. Ring for mere info: 99 25 31 55 OPPLAND Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 What's this toogførti reglementet you are talking about? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Det reglementet som er gjeldende fra 1942 til og med 1970, om jeg ikke husker feil ;) Ble vel strengere regler in 1971. Trenger ofte ikke TÜV engang på 42-reglementet Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet September 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Riktig. Det er bare å bygge nesten hva man vil. Snakket med Sfoor i dag og det var bare å sette igang. HURRRRRAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Må vel finne på no med 69 modellen min jeg da... ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet September 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Ja det synes jeg du skal. Bygg noe helt villt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 noe nytt som skjer her i gården da? Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 (endret) Lenge siden jeg var innom denne tråden gett. Kadetten er solgt Nytt Kadett prosjekt ny tråd: Atter et kadett prosjekt Endret Oktober 16, 2010 av BARE B Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg