Zealex Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Hei Tenker å anskaffe hvite blinklys til min 460. Noen som vet hvor jeg kan finne dette? Finner det ikke på BCB:S Har også lyst til å sette inn 1,8l turbomotor til sommeren. Hvor mye vil jeg få ut av dette? Er det vits? Siter Volvo 460 SE 2,0l 110 hk Ford 17m (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zealex Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 *Bump* Ingen som vet om hvor jeg kan få taki lysene? Siter Volvo 460 SE 2,0l 110 hk Ford 17m (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisPs Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Jeg fikk det hos bilopphugger for en rimelig penge. Alle fra 92 og fremover passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Hva er det du har da? B18F? Om du skal sette inn noe turbomotor må du ha ny ECU iallefall. Jeg ser ikke vitsen annet enn for erfaringens skyld, sikkert billigere og bedre å bare kjøpe en ekstra 460.. :p Jeg har B20F, og den drar ca likt som en B18FP (turbo). Det blir ikke noe gatas skrekk uansett, så.. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg