al3x Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Kommer på 397kr (sånn ca) med VACN rabatten. Det finnes flere typer da, en som er 55mm og en på 66mm, en med oppbevaringsrom, en med kasetholder ++ Jeg bestilte like gjerne en jeg, så har jeg et ordentlig sted å sette drikka mi :) Bestilte den på 66mm, da dette er ca. samme størrelse som en 0.5 flaske har. Delenr. på den jeg bestilte er: 8D0862533 Får den i morra, så kan komme tilbake med monterings bilder og sånt hvis noen vil ha? :) EDIT: Her er oversikten over delenr osv: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Kommer på 397kr (sånn ca) med VACN rabatten. Det finnes flere typer da, en som er 55mm og en på 66mm, en med oppbevaringsrom, en med kasetholder ++ Jeg bestilte like gjerne en jeg, så har jeg et ordentlig sted å sette drikka mi :) Bestilte den på 66mm, da dette er ca. samme størrelse som en 0.5 flaske har. Delenr. på den jeg bestilte er: 8D0862533 Får den i morra, så kan komme tilbake med monterings bilder og sånt hvis noen vil ha? :) EDIT: Her er oversikten over delenr osv: Ah, så det var ikke verre nei! Legg gjerne ut et bilde, når du har fått montert den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Liten update! Den koster 393kr for å være nøyaktig (to koppholdere på 66mm). Men når jeg hentet min i dag stusset jeg litt over størrelsen, gikk ut i bilen og fant ut at den skal sitte til høyre for håndbrekket. Altså mister jeg det oppbevaringsrommet der med å bruke den med to koppholdere. Jeg trodde den skulle sitte i det store "rommet" litt bak på midtkonsollen. Så Møller skulle bestille opp en med én koppholder og oppbevaringsrom så jeg får se om jeg det blir bedre. Delefyren trodde den måtte brukes sammen med armlene, men vi får se i morra. Denne kostet litt over 500kr, så får se hva jeg gjør i morra :) Sånn monteringsmessig så må man skru av hele dekslet rundt håndbrekket, skru fast koppholderen og sette på dekslet igjen! Mao. knotete jobb. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Liten update! Den koster 393kr for å være nøyaktig (to koppholdere på 66mm). Men når jeg hentet min i dag stusset jeg litt over størrelsen, gikk ut i bilen og fant ut at den skal sitte til høyre for håndbrekket. Altså mister jeg det oppbevaringsrommet der med å bruke den med to koppholdere. Jeg trodde den skulle sitte i det store "rommet" litt bak på midtkonsollen. Så Møller skulle bestille opp en med én koppholder og oppbevaringsrom så jeg får se om jeg det blir bedre. Delefyren trodde den måtte brukes sammen med armlene, men vi får se i morra. Denne kostet litt over 500kr, så får se hva jeg gjør i morra :) Sånn monteringsmessig så må man skru av hele dekslet rundt håndbrekket, skru fast koppholderen og sette på dekslet igjen! Mao. knotete jobb. Hum, jeg fårstår ikke dette helt:S JEg har "oppbevaringsrom" lengre bak i midtkonsollen, disse 2 koppholderene sitter legngre fram..!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Hum, jeg fårstår ikke dette helt:SJEg har "oppbevaringsrom" lengre bak i midtkonsollen, disse 2 koppholderene sitter legngre fram..!? Jau, de sitter rett bak girspaken sånn egentlig. Jeg trodde de satt lenger bak (altså nesten ved askebegeret bak). Derfor jeg må titte på den andre utgaven, med et oppbevaringsrom og se om jeg heller tar den. Der jeg har ringet rundt skal den monteres. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Jau, de sitter rett bak girspaken sånn egentlig. Jeg trodde de satt lenger bak (altså nesten ved askebegeret bak). Derfor jeg må titte på den andre utgaven, med et oppbevaringsrom og se om jeg heller tar den. Der jeg har ringet rundt skal den monteres. Ja, da er jeg med:P Så du tenker og ha et rom til der? For du har jo det som er lengre bak også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Jeg synes det er litt dumt å miste hele det rommet, da jeg bruker det til å ha diverse ting i, bla. mobilen og penger. Og jeg trenger egentlig ikke to koppholdere heller :P Men skal ned på Møller nå etterpå og titte på den andre! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toodsie Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Kommer på 397kr (sånn ca) med VACN rabatten. Det finnes flere typer da, en som er 55mm og en på 66mm, en med oppbevaringsrom, en med kasetholder ++ Jeg bestilte like gjerne en jeg, så har jeg et ordentlig sted å sette drikka mi :) Bestilte den på 66mm, da dette er ca. samme størrelse som en 0.5 flaske har. Delenr. på den jeg bestilte er: 8D0862533 Får den i morra, så kan komme tilbake med monterings bilder og sånt hvis noen vil ha? :) EDIT: Her er oversikten over delenr osv: Hvordan gikk dette? har du midtarmelande fra før eller? Hadde vert fint med noen bilder osv Siter Aim high http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/197414-little-red-riding-hood-sm-prosjekter-planlegges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Hvordan gikk dette? har du midtarmelande fra før eller? Hadde vert fint med noen bilder osv Jeg droppa det hele jeg. Det jeg fikk fra Møller var den vanlige saken som sitter ved siden av håndbrekket, altså de to små holderne som egentlig ikke duger til noe. Fikk beskjed når jeg hentet holderen at den jeg EGENTLIG sa jeg skulle ha ikke fantes..d'oh! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg