volvo140lover Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Det ser jo helt DUST UT! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Vel, folk i Japan begynner jo å gå med manne-bh, så ingenting overasker meg lengre. Riktig nok har jeg aldri sett en bil med bh før, men ser jeg det kommer jeg nok til å se dumt på han/hun som kjører den. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Det ser jo helt DUST UT! Det er iallefall ikke like dust som å kalle seg for "volvo140lover". Skaff deg dame, din tulling. De to setningene jeg skrev rett over her nå er omtrent like lavmål som det du skrev. I tillegg så er ikke det du har avbildet panser-bh'n som de fleste av oss her inne tenker på. Jeg synes heller ikke den der var særlig pen. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mette Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 mye saklig her..jeg for min del skal gå til innkjøp av sånn en nå!Grunnen til det er at jeg ikke vil ha full panseret mitt av steinsprut!jeg har helsveist panserforlenger,og vil skåne den mest mulig for sand storm da man bla møter trailere osv!alle med litt vett og omtanke for bilen sin skjønner at man skal holde avstand! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 mye saklig her..jeg for min del skal gå til innkjøp av sånn en nå!Grunnen til det er at jeg ikke vil ha full panseret mitt av steinsprut!jeg har helsveist panserforlenger,og vil skåne den mest mulig for sand storm da man bla møter trailere osv!alle med litt vett og omtanke for bilen sin skjønner at man skal holde avstand! Noe du ikke har siden, du skal kjøpe deg en slik? =P Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg