NoFear^^ Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Temp.lampa blinker når motoren er kald. Den slutter å blinke hvis jeg kjører noen meter å starter den på nytt så kommer den ikke. Når jeg står med motorvarmeren så begyner den ikke å blinke når jeg har starta motoren. Det er nok med frostvæske. Noen som har vært borti noe av det samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear^^ Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Ingen som har noen tips hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Nope, eneste jeg har vært borti er at glødelampa på TDI'n blinker når den er kald. Siter ( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt ( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear^^ Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Nope, eneste jeg har vært borti er at glødelampa på TDI'n blinker når den er kald. Men glødelampa har ingenting med det å gjøre? Den gløder som normalt når den er kald. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 nei, tenkte ikke at den hadde noe med det å gjøre, var bare det jeg hadde vært borti som hadde blinket :) Er nok en sensor hos deg som ikke henger helt med vil jeg tro :) Siter ( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt ( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear^^ Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Ja, kan være det. Den blir normal varm. Hvilke følere skal jeg evt. sjekke opp? Vet det er en på ekspansjonstanken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Prøv å napp ut den på ekspansjonstanken, og se hvordan lampa oppfører seg da, kan ikke komme på noen andre sensorer i farta :) Hva sier instrukjonsboka om at den blinker da, vil tro at det står en oversikt over varsellamper der :) Siter ( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt ( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear^^ Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Prøv å napp ut den på ekspansjonstanken, og se hvordan lampa oppfører seg da, kan ikke komme på noen andre sensorer i farta :) Hva sier instrukjonsboka om at den blinker da, vil tro at det står en oversikt over varsellamper der :) skal prøve å trekke ut den. Jeg fant en annen kontakt og som går på kjølinga. Det er en plastklump som det går innpå en kontakt fra motoren og til radiatoren. Når jeg trakk ut den viste ikke nåla noe varme på motoren og lampa begynte å blinke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg