licorice84 Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 tidligere syns jeg det var usmakelig, men har plutselig fått brålyst på denne: http://www.savagemotorsport.net/catalog/product_info.php?cPath=13_84_1200&products_id=5232 det ser jo faktisk clean ut på sin egen måte. skal også innrømme at en av faktorene er at bsbildeler ikke har klart å sende a-stolpeholderen jeg bestilte 17. desember enda... noen synspunkter? vet noen her inne har laget en lignende løsning selv. vet noen om man får kjøpt den i norge? har sendt mail til savage motorsport for å høre om det lar seg gjøre å få tilsendt fra dem, men hvis det viser seg umulig, så bestiller jeg gjerne fra alternative plasser dersom noen vet om noe! Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 helt greit å lage holder selv :) syns den så grei ut.. stian Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 søk litt på ebay, der finner du sikkert:) kjøpte turbotrykksmåler + holder til stolpe for 300 spenn derfra;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 har søkt litt rundt. finner bare vent-pod til B6 og B7, men har funnet endel annet snacks, bl.a. til A-stolpe. får se hva det blir til. har enda ikke hørt noe fra bsbildeler :( Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 det er jo ikke så fryktelig vanskelig å lage seg en slik holder da.. må bare gidde :\ Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 det er jo ikke så fryktelig vanskelig å lage seg en slik holder da.. må bare gidde :\ kan bruke holderen til varmeanlegget fra audi A8 og kappe av sidene. det jeg har gjort i min=) den passer rett inn=) Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 kan bruke holderen til varmeanlegget fra audi A8 og kappe av sidene. det jeg har gjort i min=) den passer rett inn=) sleng ut bilde då? den patenten var ny for meg.. Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 sleng ut bilde då? den patenten var ny for meg.. Bilde ligger under tråden til prosjektet mitt.. Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg