Civic93 Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Har noen spørsmål angående en honda civic 93 modell. For det første trenger jeg noen deler til den. Noen som vet om det finnes i Oslo området/Akershus? Det er blant annet en frontlykt foran på høyre side. Jeg sliter også med piping i hjulet/bremset foran på venstre side når jeg kjører. Noen som vet hva jeg kan gjøre for og bli kvitt det? Har prøvd og smøre bremsene, men det hjalp lite. Sliter også med nøkking i bilen når jeg kjører. Når jeg står rolig faller turtallet, nesten så den stopper, også spretter den opp igjen til å bli normal. Dette blir da nøkking når jeg kjører. Hender jeg kjører med lavt turtall på 5 gir, f.eks i 60 km/h, også skal jeg gi gass, så nøkker den. Har prøvd og skifte alle pluggene, uten suksess. Håper på svar som er til hjelp og ikke slike som at jeg skal bytte ut bilen, for det skjer ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Lamper kjøper du ikke brukt siden reflektorene mest sannsyenlig er kjørt. Smøre bremsene? Har du sjekket at det er nok belegg på klossen da? Så det ikke er følern som ligger å subber i skiva. Høres ut som du må sjekke fordelern din! ;) Ganske typisk honda det der Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 piping- hjullager eller noe kanskje? nøkkinga er som Fres sier. sjekk plugger og ledninger og bytt rotor og lokk om dette er slitt. Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Hjulager uler mer en å pipe, kan også være grus eller noe småstein mellom kloss og skive eller skive og det skjoldet bak.. Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Nøkkingen kan også komme av slitt gummi i motorfestene. Nøkking ved kald motor kan være slitt lambdasonde. Er en gammel bil dette, foringer begynner å ta kvelden. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Sant det! :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic93 Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Hvor kjøper jeg i så fall nye lamper da? Trenger allerede til i morgen!! Må være i Oslo/Akershus og ikke bestille. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 honda forhandler? Eller nye uorginale er det mange som har på lager Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg