zachariassen Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 da stikker jeg å tar litt bilder til dere=) Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 greit om jeg venter til jeg får understellet med å legge ut bilder? kommer til helgen:) blir litt penere da trur jeg:) Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Gjør du noen endringer ta noen bilder, kan være til hjelp for andre... Kan jo også ta litt show off bilder :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 a4'en min er jo ikke så mye å showe off da:P men kan jo ta noen bilder til helgen:) Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juni 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 jeg ser en bulk :( Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 det er en bulk der ja:P vært der siden ejg fikk bilen. har bare ikke rota meg til å rette den ut ennå:P Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 Se her ja :) Noen planer med den? Gjort seg å byttet hovedlykter :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 tja. lyst på ny farge og litt motorgreier da:P sote rutene og sort sport skinninteriør.. men kan vel ikke kalle det planer. heller ønsker:P Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 blir vel noen nye lykter også ja. også har jeg lyst til å lakke hele grillen sort:) Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 Hvorfor vil du lakkere den sort? Ville beholdt den sånn den er jeg men det er jo opp til deg selv Mye potensiell i bilen din, bare latt drømmene dine gå i oppfyllelse Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 tenkt på sort med gullflakes eller rsblå med gullflakes og hvite felger også, men vanskelig å bestemme seg. grunnen er vel at jeg vil ha en farge som ikke alle andre har. selvom det er svak kameleon i fargen min så er jeg ikke alene om å ha denne fargen for å si det sånn:P og jeg kommer jo til å virkeliggjøre de drømmene jeg har råd til:P hehe tid og penger det står på:) Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Noen som kan hjelpe meg med valg av dyser? hva burde jeg ha av dyser hvis jeg har org turbo med chip? Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Her er grill og ringer lakka ferdig og ligger å tørker:) Så var det bakfangeren sin tur. lakkerte helt ned.. Sånn ble det med grillen. Har bare ikke fått på den ringen rundt ennå for den er ikke helt tørr:P Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg