zachariassen Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 (endret) Gikk til inkjøp av en helt orginal audi a4 b5 1.8tq som jeg tenkte å modifisere litt her og der=) den er ikke helt strøken men ikke noe store feil med den. det som var feil da jeg fikk den er litt rust på bremseskivene. klossene tar bare 1/3 av skiva på begge sider forran. så er det jo litt lakk-skader og en del bittesmå riper i frontrute og sånne ting som kommer med åra. men det er et fint utgangspungt=) Det som skal gjøres vil jeg ikke røpe alt for mye av. hvertfall ikke ennå, for jeg er ikke helt sikker selv ennå. Men noe jeg har tenk på er: Sort sportsskinn (ta kontakt om noen har eller vet om noe) Lakke interiørlister (gjort) Nytt understell (bestilt justerbart) Hellakkering Nye felger (gjort) sportsratt (gjort) Modifikasjoner av motor uten å røpe hva;) moderat stereo (gjort) DVD-spiller (gjort) alarm og sentrallås (gjort) Så får vi se hva som blir noe av og ikke og hva som eventuelt blir endret av planene. Kommer an på tilgjengelighet av penger og tid=) Så dette er nok et prosjekt som kommer til å strekke seg over ganske lang tid.. Men jeg har et par OZ Racing opera-felger i 17" som jeg lurer på å sette vinterdekk på. og da har jeg to relativt nye sommerdekk i dimensjon 215x45r17 som eventuelt skal selges og fire org 15" audifelger med piggdekk som også eventuelt skal selges. bare å melde interesse=) Det som foreløpig er gjort med bilen er: Byttet gearkule til en i sort skinn Montert turbotrykksmåler Lakket midtkonsollen Satt inn ny cd-spiller Byttet til litt bedre hovedlys Rivd vekk mengder med unødvendig plast i motorrom hmm. kommer ikke på mer i farta jeg. Bilder kommer når jeg har funnet ut hvordan jeg legger dem ut:P haha, så flaut! Endret Juni 9, 2009 av zachariassen Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Blir spennendes å se hva du finner på :) Bilder legger du ut ved å registrere deg på photobucket og laste opp bilder dit, og kopiere lenkene hit, hvis du sjønner :op: Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Blir spennendes å se hva du finner på :) Bilder legger du ut ved å registrere deg på photobucket og laste opp bilder dit, og kopiere lenkene hit, hvis du sjønner :op: ja det skjønte jeg=) om jeg får det til er jo en annen sak men det vil jo tiden vise:P jeg gjør et forsøk:P Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Høres spennende ut:) sleng ut bilder;) det liker vi:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Det gikk jo greit=) Da fikk dere sett noe hvertfall. Jeg fikk ikke tid til å ta noe særlig med bilder i dag men dere har jo sikkert sett en org a4 før så jeg kan jo være litt mer omfattende når det begynner å skje ting=) Men gi meg gjerne positiv/negativ kritikk underveis=) Morro å høre andres mening=) Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theStig Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Girpåsan er vel på tide å bytte ut? eller er det bare dremelstøv? Ser ut som et lite prosjekt dette, og det er gøy! =) Lykke til videre! Siter + A4 Avant - Opel Omega B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Girpåsan er vel på tide å bytte ut? eller er det bare dremelstøv? Ser ut som et lite prosjekt dette, og det er gøy! =) Lykke til videre! Den filla skal bort. har såvidt begynt=) holdt på i fire dager foreløpig så har ikke rukket så mye, men det blir morro å se hvordan det ender. blir nok et stort prosjekt ja, og det liker jeg=) bilen skal bli strøken etterhvert=) Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 er det nnoen som vet om dumpventilen til biltema som tåler fra 0.8 bar er kompitabel med denne A4'en? og om chip fra A6 1.8t 98'-00' passer? hadde vært fint om noen kunne hjelpe med dette=) Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Ikke sett noen dumpventil på A4'n. Ikke bra for motoren, skal ha resirk ventil for å få riktig blanding. Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Ikke sett noen dumpventil på A4'n. Ikke bra for motoren, skal ha resirk ventil for å få riktig blanding. aha. noen forslag til hvor jeg får tak i og hva dette koster? helst ikke den dyreste... Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 forge 007 er å anbefale.. kjøpte min herfra http://www.turbofun.no/product/436452/ForgeMotorsport_07_Resirkulerings_ventil.html det er en grei pris på den og den er myyyye brukt på vag turbo motorer rundt om.. bra service hos turbofun også :) Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 tusen takk for tips og anbelfalinger=) lager denne resirken mye lyd? Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 du merker den nokk vist du ha åpent luftfilter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 noen som har noen tanker om den A6 chippen da? Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg