Lord Gryphon Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Enkelt og greit fordi jeg har lyst til å bygge meg en replica av den bilen som jeg har som avatar.... Siter Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Som så mange andre her så har jeg bilde av bilen min... Som kan ses bedre her: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 det er liksom bare bilen min.. verre enn det er det ikke Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 har bildet pga av jeg ikke har ordna bilde av bilen min enda... + at bildet er litt irriterende.. :op Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Har bilde av truck siden det er mitt daglige levebrød og at jeg ikke har noen bilder av bilen min etter at jeg flytta og bytta pc. Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Har bilde av bilen min... (og enig med andre her.. flere burde ha det av sin bil :) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Det er bilde av bilen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Bilen her også ja. Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Av mangel på bedre ting å ha der har jeg en tegneserie versjon av en GTR-34. Synes det er en fin bil og at det er i tråd med temaet til forumet. Så snart jeg får kjøpt min egen bil skal den få ta over hedersplassen :) Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Veeeeeel............ Min snakker vel for seg selv...? :D thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90q Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Har ikke kamera, men skal prøve å få inn bilde av bilen min så fort som mulig... er mange artige bilder ute å går her på forumet også da Siter det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Har min fordi jeg digger Primera SRi, skal kjøpe meg Primera SRi og har holdt på å kjøpe meg Primera SRi (inntil jeg fant ut at det var 113 000 i gjeld på den.) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by Asim Veeeeeel............ Min snakker vel for seg selv...? :D thumpsup Deg selv med langt hår ? :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Jeg hadde en stund bilde av bilen min men kom over dette som jeg har nå og synes det er morsomt. BadgerBadgerBadgerBadger, Mushroom Mushroom............ http://www.weebl2.pwp.blueyonder.co.uk/data/toons/badger.swf Satan Claus, vel....det kommer fra filmen "last boy scout" med Bruce Willis og det er jo snart jul. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 har bare vw logoen fordi jeg ikke har bilde av bilen min på pc'n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg