Performance Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Tenkte kanskje jeg kunne lage en tråd hvor folk kunne legge ut bilder av ZXer Begynner med mine to: Min første bil, 94 ZX Avantage 1.8i Dagens bruksbil, 93 ZX 2.0 16V Siter -05 Citroën C4 VTR -71 Volvo 142 De Lux -77 Volvo 244 turbo X 93 Citroën ZX 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ksta93 Skrevet Mars 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2011 nice den rød var! har zx selv bare i blå med 16vspoiler bak :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanKZX Skrevet April 1, 2011 Rapporter Share Skrevet April 1, 2011 Hei, har en Zx 1997 1.8i automat, 5-dørs, som er chippa og yter 123 hester nå. Jeg lurte på et par ting: 1) Hvor mye har du senka bilene? 2) Er det 16 tommere som sitter på? Kan du gi meg dimensjonene du har på dekka? 3) Jeg er keen på slike lister som du har på den grønne, har du peiling hvor man får tak i det? Eller hvor man får tak i fangere og spoiler til ZX'n? 4) Har du hatt non feil med tåkelys og instrument panel? Har en sikring som går hele tiden til tåkelysa. Ellers utrolig fete biler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KontorPult (Øystein) Skrevet April 4, 2015 Rapporter Share Skrevet April 4, 2015 Jeg skyver i litt aktivitet her! Selv om det er en stund siden det har vært aktivitet her... Her er min ZX: 1,8l 16v 110hk Bensin: Planen er å få på litt stæsj og div. så blir det nok bra! :) Siter Mvh. Øystein Huskeregel nr.1: Gamle, blanke veteranbiler er alltid best. -"Jo gamlere og blankere, jo bedre." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg