MartinMartin Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Heihei! Har nå gått til innkjøp av en nokså strøken 86 modell Golf, og trives godt med bilen :D Den går ikke så gærnt heller den 1,6 literen, men er et lite hopp fra bimmern :p Jeg barer lurer litt på om noen kunne kommet med noen forslag til hva som kan gjøres for å få et cleant look på bilen uten at det koster skjorta :) Og hvordan er det med Xenon-konvertering på disse med fjern/nær i samme lykt? Skal gå til innkjøp av emblemfri grill og diverse småting som gjør mye med bilen. Går egentlig etter ordtaket; "Less is more!" Og gjerne kom med noen sider som har en del golf2 stæsj? :) Skal få slengt ut noen bilder om noen er interessert ;D Mvh Martin Siter BMW E92 2007 M-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Vil jo egentlig anbefale deg å melde deg inn på http://www.vwaudi-club.no da. Koster vel 400 i året men da får du endel fordeler også. Mange med golf 2 der inne ihvertfall. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Gratulerer med Golf ;) Min smak: - Hjul, gjerne 9x16 med LITT dekkstrekk - Senk, vals og kapp hjulbuene, og senk litt mer. - Crystal-clear baklykter - (Mange stopper her) - 90'fangere - 88'dører - G60 hjulbuelister, sidelister og kanalskjørt. - Fjern bakruteviser (eventuelt legge den ned) - Fjern antennen - Fjern emblemer på bakluken - Klare frontlykter - Klare/Sota blinkers - Grøftelys - Enkel 2,5-3" endestuss Dette gjør du ikke: - Frontfanger av type RS, Superduperracing, plingplong e.l - "Feil" Felger - M3-look speil - Sideskjørt (med mindre det er OEM) - Vinge (med mindre det er OEM) - Scoop - Solfilm på ruter (Det som er pent, er ulovlig) - Badlook (Panserforlenger) - "Feil" Klistermerker - Chameleon lakk - Hellakkering (Lister, skjørt, GTI-leppe o.l skal være sorte) Det var min smørbrødliste.. Mange er nok uenige, menmen.. Xenon i Golf 2 lykter.. Rallye lykter kanskje, men tror nok de som møter deg ikke blir så blide (litt mer spredning på Golf 2 lykter sammenlignet med linser) Vil jo egentlig anbefale deg å melde deg inn på http://www.vwaudi-club.no da. Koster vel 400 i året men da får du endel fordeler også. Mange med golf 2 der inne ihvertfall. Støtter denne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Du glemte en ting på lista over ting man ikke gjør: Helt clean bakluke(skiltgrop) Det er så sinnsykt stygt når folk sveiser igjen hele dritten bak der, så det ser ut som ei låvedør. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Ja! Selvfølgelig :) MEN! Å sveise igjen hvor den plastikklisten til låsen er i mine øyner ok. Eventuelt bytte den ut med en litt mer clean list som Cult-Society selger: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Enig! Den lista der er fin, skulle egentlig ha sånn på golfen min,men solgte bilen før det ble noe av. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyberscott Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Ja! Selvfølgelig :)MEN! Å sveise igjen hvor den plastikklisten til låsen er i mine øyner ok. Eventuelt bytte den ut med en litt mer clean list som Cult-Society selger: link??? mvh fredrik Siter 1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt) VW Golf 2003 Tdi 4Motion VW Golf Rallye G60 VACN medlem **ØRAP** crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 en litt mer clean list som Cult-Society selger link???mvh fredrik http://www.cult-society.net Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg