Gå til innhold

Bilen min ble kondem.. Utkikk etter ny bil, men hvilken?

Ranger emnet

drobe

Anbefalte innlegg

Hei, var i en trafikkulykke 28 desember, hvor bilen min ble kondem.. Er derfor på utkikk etter en ny bil, men lurer fælt på hva jeg skal ha. Har tenkt å bruke maks 100 000kr, å helst skal bilen være 2000modell eller over, samt ha bakhjuls eller 4x4 .. forhjuls er jo aktuelt det også, men da må bilen være noe spesiell : p !kilometerstanden skal ikke være over 120 000, så det blir vel litt "tricky" å finne en bil som faktisk har et pent utsende med disse kravene.. Noen som har forslag? har tenkt på bmw,audi og mercedes, men jeg synes de sluker så alt for mye bensin, samt forsikringen er jo skyhøy ; o

disse kravene er vel noe av det mest kresne laget, men hvis du\dere har noen forslag å komme med, så fyr løs! : )

Mvh Tom R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, er klar over at kravene er litt i det største laget, men siden jeg ikke har noe spesiellt peiling på bil så er det vel verd å spørre uansett... Men forhjuls funker jo selvfølgelig det også, men hvilket bilmerke jeg skal forholde meg til er jeg usikker på. Synes jo karosseriet til mondeo 2002 er litt fresht. Men men, får vel bare være på utkikk enn så lenge! Dukker vel opp noe av interesse etterhvert tenker jeg ; ) Men som sagt, så er det 2000modell å over jeg skal ha, så din Hi Lux takker jeg pent nei til, så ellers takk : p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å søke på f.eks autodb?

Hensikten med tråden her er vel at jeg skal få litt mer innblikk i hva som faktisk duger av biler, iom at jeg ikke har noe peiling på det fra før av.. Så, jo, jeg har sjekka ut autodb, men når jeg ikke er sikker på hva jeg ser etter så er det litt meningsløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider