fuchsen88 Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 hei!! det er en audi 100, 85 model 2,3l når jeg starter bilen er den fin men etter en stund så hoster bilen i det jeg gir gass, og turtallet synker av seg selv får ikke stoppet det. noen som kan gi noen tips om hva det kan være??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 tett bensin filter dårlige plugger og pluggledninger tror jeg ville sjekka bensin tilførselen først Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuchsen88 Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 ahh ok..har byttet bensin filteret nå...skal si det var en del møkk der ass...første gang jeg skifta det nå...men nnå jeg hadde gjort det så hoster den enda?..men når jeg skule til jobb ca (30 min) så hostet den, men når jeg skule hjem så var den fin som om ingen ting hadde skjeddd da..... men etter 4 dager så hoster den ikke i det hele tat, renkset litt lort i fordeler lokket også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
logga Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Har hatt liknende problemer. For min del var det en defekt temperatur-føler på blokka som skapte krøll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuchsen88 Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 ahh riktig oke, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tårnmannen Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Hvor sitter denne temperaturføleren på blokka? Jeg har nytt sett med tenningskabler, nytt fordelerlokk, nye pluggledninger etc, og bilen går rent, men når jeg gir gass så merker jeg den ikke VIL helt, kjenner at den ikke klarer yte maks. Kan dette være føleren eller kanskje rett og slett bare bytte bensinfilteret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narvikgutt Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Hei. Sleit med samme med min 2.2l. Har du prøvd å stille tomgangen? er som regel en flat skru på undersiden av gasshuset, sjekk om den suger "skitten" luft, at plast røret som går fra filterhuset og til gasshuset ikke er skadet. Du kan også prøve engineflush, et middel du tilsetter i motor gjennom oljepåfyllingshullet, så lar du motoren stå på tomgang på ca 1500RPM i 15 min, bytter olje samt oljefilter, det kan hjelpe godt på. Du kan også sjekke om bensinpumpen leverer nokk trykk, selv om det er en sugemotor. Anbefaler også bytte av luftfilter. Er tennigen stilt riktig inn? Det sjekker du med tenningslampe og svinghjulet, innstillingen variere fra motor til motor, det kan du få hjelp av med og snakke me en audi forhandler, tenningsvinklen da:P Det koster alt for mye og la de gjøre det:P Håper dette kan være til hjelp K.P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg