abrunstad Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Nå har jeg bytta hjullageret på audien min. men må jeg ta ny forstillingskontroll på bilen da? jeg har jo tatt av det jeg (tror heter) bærekula. -den lille tappen som sitter inn i bærearmen, og opp i hjullager'hub'en. tenkte å bytte fjærbenslageret også, og i den forbinnelse; må jeg presse samen fjøra da? eller vil ikke denne komme opp igjennom dersom jeg skrura av fjerbenslageret når bilen er på bukk? takker! Siter Toyota Yaris Verso, 1.3 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 så fremt du ikke tøyser noe med boltene som holder navhuset til fjærbenet, eller styrestagene, skal dette gå fint. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Nå har jeg bytta hjullageret på audien min.men må jeg ta ny forstillingskontroll på bilen da? jeg har jo tatt av det jeg (tror heter) bærekula. -den lille tappen som sitter inn i bærearmen, og opp i hjullager'hub'en. tenkte å bytte fjærbenslageret også, og i den forbinnelse; må jeg presse samen fjøra da? eller vil ikke denne komme opp igjennom dersom jeg skrura av fjerbenslageret når bilen er på bukk? takker! Spørsmål 1 har EyeLid svart på, du trenger ikke hjulstillingskontroll om du ikke har rørt det EyeLid nevner, samt en ting til, de skruene som holder bærekula fast i traversen. Spørsmål 2. Ja, du må ha fjørstrammere for å skifte fjørbeinslageret. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg