SomeSimsPassat02 Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 hei. jeg er ny her. ikke helt sikker på hvordan dette fungerer, men prøver. jeg har en Passat 2002 1.9TDI. kjøpte denne helt orginal. det jeg har gjort er å montere senke sett. men etter det merket jeg at automatiske høydejusteringa ble litt rar, ikke sikker på om det ble etter at jeg monterte senke settet, men tror det. det som er så rart er at i teorien skal lysa gå ned en gang, får så gå i grunn stilling når bilen startes. Men med min sjer dette når bilen kjører i en skarp hump, eller når bilen "vugger" de kan også gå ned når jeg begynner å kjøre, men ikke komme opp med en gang. når jeg da legger helt over til venstre kan de kommme opp. Dette er en raaar feil. men er det noen som har sett lignende feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 På min går de heller ikke ned etter at jeg slår dem på. Men vet ikke om de skal det heller da. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SomeSimsPassat02 Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 hmm.. snodig feil dette. jeg er sikker på de skal det ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 kan jo være at den sensoren bak ikke reagerer pga senkinga..? et vilt forslag men kan virke sånn siden kun senka biler har det problemet her nå:) hehe... Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 jeg tror at du må inn med vag-com å lage en ny grunnstilling til justerings sensorene Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SomeSimsPassat02 Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 jaha.. den sensoren bak har jeg ikke sett, noen som kan forklare hvor den står? Vag-Com har jeg jo. går det an å bruke den til å lage en ny grunnstilling da? det viste jeg ikke. må se litt på det da. er det veldig vanskelig da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 jeg vet desverre ikke hvordan man gjør det med vag-com Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg