bosolhaug Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 gangter cap til volvo 140 er det noen som har hørt om det? såg dette på autodb men har aldri hørt om det http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2065818 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Har sett det ja... Men det er nok ikke snakk om originaltilbehør. G-cap kan være fett på PV, Duett og Amazon, men syns det blir feil på 140. Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bosolhaug Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 takk for svar. nei hadde aldri hørt om det jeg heller. skal nok vere enig i det at det ikke er noe fint på 100/200 serien, er det noen som har bilde av galskapen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 takk for svar. nei hadde aldri hørt om det jeg heller. skal nok vere enig i det at det ikke er noe fint på 100/200 serien, er det noen som har bilde av galskapen? så en 142 med slik cap på blocket for et par uker siden,sort bil.ser bra harry ut ja. er forresten en kamerat av meg som har lagt ut den annonsen på autodb.han har mye amazoner og div cadillacer som er stilige og får nok til en fin bil av den 145n han skal ha den capen på. er et firma ved navn RG eller noe sånt i sverige som har caper i glassfiber for 140... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg