hallvardr Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 dvs den boksen på biltema bør si meg hva problemet er da om jeg greier å koble den til når bilen går ujevnt. det lover jo bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 (endret) Audi 80 B3 har også feilminne, da på motorer uten forgasser (Monomotronic, KE-Jetronic, KE3-Jetronic mm). Feilkodene kan leses ut som vist i linken under. http://www.bilforumet.no/audi/175763-guide-feilkodeavlesing-vag-com.html#post1955420 Endret Mars 8, 2009 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 (endret) Kan man bruke sånn feilsøking på så gamle bilar da?(eg veit ikkje).Hadde vore fint viss det funker ;) dei har forresten fått dei på biltema no og, ca 300kr. Eneste feilsøkingsgreia jeg fant på biltema var noe til 799kr Endret Mars 11, 2009 av hallvardr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet August 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 rele 30 under dashbord v.side.Sjekk dette. Har nevnt dette til flere med feil på disse bilene. Halvparten så er rele defekt. -- for folk som skulle søke etter tips var feilen at rele 30! Desverre etter å harr bilen på Audi 3 ganger for feilsøking uten at de fant ut en dritt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 jepp, det relèet kan føre til mye bannskap:) Gjelder forøvrig ikke bare 80`ien, men generelt mye vag. Går fint å lodde over loddepunktene om du åpner relèet. Skulle tro at et Audi verksted sjekket dette da det er kjent som et problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg