Jørgen_Rana Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Kan jeg få spørre om vi får se oljefiltra ? Aldri hørt om at oljetrykket skal klare å sprenge ett filter ? Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 hehe.. er ikke så mye og se på.. har sproket i skjøten mellom koppen og flensen som er mot motoren... Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Okay :S Jaja.. Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Kan prøve å fikse bilde i morgen.. :) noen som vet om svinghjule fra b230et passser på b230fk.? eventurlt om noen har et liggende som passer.. :) Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Her er bilder av et av di jeg ha sprengt. Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Smører du et tynt lag olje på pakningsflaten før du monterer filteret? Jeg googlet blown oil filter og fikk mange treff med bilder som likner på ditt. Ett sted ble en teori om manglende smøring av pakningen nevnt, selv jeg er usikker på hva slags betydning det kan ha. Jeg heller mer til at overtrykksventilen i oljepumpa har satt seg fast i lukket stilling. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Hvilken viskositet har du på olja forresten? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Jeg trur det er topp pakningen som er snud, slik at hullene til olje kannalene er blokkert. men har kjøpt ny motor nå.. Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Jeg trur det er topp pakningen som er snud, slik at hullene til olje kannalene er blokkert. men har kjøpt ny motor nå.. Men finn det ut da mann. Vi dør av nysgjerrighet her... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 hehe.. jah vi får se.. blir ikke iløpet av de første dagene. holder på med motor bytte på en annen bil.. Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg