SpAyder Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 Heisan, Idag da eg skulle ta opp ruten min(venstre forran) datt den bare helt ned. Skrudde da av dørpanelet, og tok vekk plasten. da viser det seg at wiren er helt løs... Mitt spørsmål er da Hvor går den wiren? skal den være løs, sån at når eg trekker i den så greier eg og trekke den litt og litt ut? Eg vil ikke trekke den unødvendig mye ut hvis eg må følge den opp til der han har stått hvis han har røket. Så et lite spørsmål til. Senterbolten på venstre hjul fremme løsner hele tiden etter eg har skiftet hjullager og drivknute. Har prøvd og stramme med 200newton er dette feil eller? Håper på kjapt svar;) MVH Trygve Boge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpAyder Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 Det er en vw corrado g60 med elektriske vinduer , bare sån litt opplysning;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 ang vindu, dette er vanskelig å forklare. Råd? Bytt heisen. Senterbolt? Mutter mener du vel? 265 NM hvis jeg ikke husker feil. Mutter byttes til ny, da dette er en låsemutter. Da muttra di har løsnet, har antageligvis hjullagret gått...igjen. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpAyder Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 takker for svar, er wiren som er røket, men hvordan får eg ut hele motoren og heisen og allt? er jo så sykt kompakt og komlete å komme til bakom metallet. Skal se om eg får tak i en ny låsemutter å morgen, og prøve en gang til med rett moment;) så ser vi om hjullageret er røket igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg