Baaaden Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 Heisann, vet ikke hvor jeg skulle plassere denne tråden, da jeg registrerte meg nettopp. idag klarte jeg å krasje bilen. Eller, krasje å krasje, jeg kjørte inn på et bensinstasjonområde, så når jeg skulle svinge, kom jeg over et parti med hard is. Når jeg svingte røk hele bilen med, og den smalt sideslengs inn i en kant med dekket. Nå er høyredekket framme skjeivt, og jeg lurer på, hva kan ha skjedd? Det er ikke min bil, det er mine foreldre sin, og de er på fjellet ATM. Hvor stor kan skaden være? blir det dyrt å fikse? Worst case scenario? Det er forresten en peugeot 207 (2007 modell? ikke sikker). Framhjulsdreven så vid jeg vet. takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zerex Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 er du riktig uheldig så kan hele forstillinga være skeiv, eller du kan være så heldig at du bare har bøyd et stag eller.no.. hvordan er det skeivt ? står dekket / <- sånn sett bakfra, eller i svingretningen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baaaden Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 Det står mot høyre sånn som du viste, som dette /, men det er ikke noen voldsom vinkel på det. Jeg kjørte hjem etterpå med bilen, og det gikk forholdsvis greit, bortsett fra at jeg måtte holde rattet litt skjeivt for at bilen skulle gå beint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMR Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 Er du heldig kan det holde med en forstillingskontroll med justering, men jeg tviler. Sansynligvis er det noe som er skadet. Det er håpløst å stille diagnose på sånt over internet. Ta kontakt med verksted for å få en sjekk. Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 sikkert bøyd et stag hvis du hadde liten fart :) ta en verksted tur eller si hva som skjedde de tar det sikkert pent:) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg