turbo_fever Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Motorvolumet er jo over 2.0L på bmw i wtcc da. 2,2-2,3L eller hva det er. Kan ikke bruke nyeste focusn da, eller den svt'n. Sport focusen har 2.0L ell?? Dem gammle dtm bilene var jo 2+2 sete biler, bare att dem hadde 2,3-2,5L motorer som E30 og Merc Evo 2 og 3. Husker ikke hva anna som var med jeg. Rx7 og rx8 da :) 1,3L og 2,0L 2+2 i Rx8 og 2+ i Rx7'n :D I 3 så håper jeg det blir flere stasjonsvogner så lager vi en stasjonsvogn cup. Håpe ikke det bare er passaten som er med. Dem nyeste kommer vel med AWD som bmw, saab, passat r36, opel, subaru, fler?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Motorvolumet er jo over 2.0L på bmw i wtcc da. 2,2-2,3L eller hva det er.Kan ikke bruke nyeste focusn da, eller den svt'n. Sport focusen har 2.0L ell?? Dem gammle dtm bilene var jo 2+2 sete biler, bare att dem hadde 2,3-2,5L motorer som E30 og Merc Evo 2 og 3. Husker ikke hva anna som var med jeg. Rx7 og rx8 da :) 1,3L og 2,0L 2+2 i Rx8 og 2+ i Rx7'n :D I 3 så håper jeg det blir flere stasjonsvogner så lager vi en stasjonsvogn cup. Håpe ikke det bare er passaten som er med. Dem nyeste kommer vel med AWD som bmw, saab, passat r36, opel, subaru, fler?? sa ikke att vi sku forhold oss te att vi ikke sku overstig 2L :zzzz: Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 OK et siste forslag... A850 FWD eller RWD Minst 4 seter Motorvolum inntil 2500 ccm Fullt Forza kit. Fullt Racing understell. Slicks Naturlig "mating", turbo eller kompressor er valgfritt. Vektreduksjon etter eget ønske. Tuning etter eget ønske. Da skulle vi sitte igjen med et pent knippe biler som skal kunne benyttes, og som bør kunne benyttes i miks med FWD og RWD. Noen vil helt sikkert ha innvendinger på dette også. Men står på mitt om at visse biler må vekk. For de som vil ha litt mer info om emnet Touring car - se her: http://en.wikipedia.org/wiki/Touringcar Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 OK et siste forslag... A850 FWD eller RWD Minst 4 seter Motorvolum inntil 2500 ccm Fullt Forza kit. Fullt Racing understell. Slicks Naturlig "mating", turbo eller kompressor er valgfritt. Vektreduksjon etter eget ønske. Tuning etter eget ønske. Da skulle vi sitte igjen med et pent knippe biler som skal kunne benyttes, og som bør kunne benyttes i miks med FWD og RWD. Noen vil helt sikkert ha innvendinger på dette også. Men står på mitt om at visse biler må vekk. For de som vil ha litt mer info om emnet Touring car - se her: http://en.wikipedia.org/wiki/Touringcar helt greit for meg det Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Flere bilder? Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 OK et siste forslag... A850 FWD eller RWD Minst 4 seter Motorvolum inntil 2500 ccm Fullt Forza kit. Fullt Racing understell. Slicks Naturlig "mating", turbo eller kompressor er valgfritt. Enig med deg på alle punkter bortsett fra de jeg har uthevet. Som sagt så skjønner jeg ikke hvorfor vi skal ha en regel om at vi MÅ ha det og det og ikke det og det. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Enig.. Jeg mener PI gjør en utmerket jobb, det er kun flisespikkeri å legge til ørten regler... Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Enig med deg på alle punkter bortsett fra de jeg har uthevet. Som sagt så skjønner jeg ikke hvorfor vi skal ha en regel om at vi MÅ ha det og det og ikke det og det. Jeg skal gi deg et svar på dette... Hvorfor? Jo, fordi da er alle biler bygd etter et standardisert oppsett, slik at de blir så like som over hodet mulig. PI i seg selv er ikke godt nok, da det likevel kan være veldig stor forskjell på bilene. Ser at Daniel synes det er greit. Håper M40, GTFIVE og dere andre også synes mitt siste forslag er til å leve med. Det er jo lov å komme med innvendinger, men skal alt med motor og effekt være ubegrenset kan vi like godt kalle det Forza Gatebil Extreme series... Og jeg har en liten anelse om hva det vil ende opp i. En tanke jeg absolutt ikke er komfortabel med. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Savner gode gamle driftegreiene jeg... Før disse superseriøse flisespikkende kjipingene kom inn i bildet.. Har igrunn mekka 2 biler som sikkert hadde vært konkurransedyktige i denne serien, de hives herved. Hvis noen vil sladde, send meg en pm! Evt add meg. Nightsoarer er meg. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Savner gode gamle driftegreiene jeg... Før disse superseriøse flisespikkende kjipingene kom inn i bildet.. Har igrunn mekka 2 biler som sikkert hadde vært konkurransedyktige i denne serien, de hives herved. Hvis noen vil sladde, send meg en pm! Evt add meg. Nightsoarer er meg. No offence... men tror du kanskje har misforstått litt. Dette er touringcar racing, IKKE drifting. Vi drifter også fra tid til annen, og der er det rimelig fritt frem hva angår valg av bil. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 No offence... men tror du kanskje har misforstått litt. Dette er touringcar racing, IKKE drifting. Vi drifter også fra tid til annen, og der er det rimelig fritt frem hva angår valg av bil. Les det han skrev, så ser du at han vet at det er racing og ikke drifting, men at han heller vil drifte enn å krangle pga at folk er seriøse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Savner gode gamle driftegreiene jeg... Før disse superseriøse flisespikkende kjipingene kom inn i bildet.. Har igrunn mekka 2 biler som sikkert hadde vært konkurransedyktige i denne serien, de hives herved. Hvis noen vil sladde, send meg en pm! Evt add meg. Nightsoarer er meg. er og sladder hver kveld jeg omentrent:) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Bra! Skal ikke skrive mer offtopic her nå. Sladdings i kveld! :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Bra! Skal ikke skrive mer offtopic her nå. Sladdings i kveld! :) blir sikkert litt sladding ikveld og ja Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 PI i seg selv er ikke godt nok, da det likevel kan være veldig stor forskjell på bilene. Er ikke det bare morro? PI er godt nok jo, så lenge man tar bort scoreboard-bilene og 4WD. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg