turbo_fever Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 :pray:pray:ford: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Takk for i går folkens! jeg hadde det ganske gøy... Har lagd en liten filmsnutt fra i går, jeg brukte ikke mye tid på å se på replays så det er nok mange ting som heller skulle vært med men dere får leve med den som den er. Dere finner den her GTFIVE Nice video. Masse action mellom meg og M40... Vi hadde en gigafight til på Silverstone Internatonal som M40 gikk seirende ut av da jeg gjør en stor feil i siste sving. Lei den svingen, sliter med å finne den optimale linja. Bora'n min var med på slutten også gitt. Er ikke noe god til å drifte. Beste driftebilen er den bilen på spillet som også er den peneste etter min mening, F288 GTO. Ser fram til neste race, nå reiser jeg på ferie i løpet av neste uke, så da får jeg ikke vært med, men blir vel kanskje noe mer racing rett over helga? Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Jupp. Nice vid det der ja. Ser jo hvordan det er å komme forbi på tskuba. Dytta noen ganger på yttern der tifosi, men det gikk jo bra lell. Og en snutt der jeg tok en M40 var jo så klart med... Der tifosi og hoccy hadde endel skubbing på suzuka såg jeg og. Å der hoccy skubba rx7'n min når vi driffta. Kom for langt mot dekka så jeg hadde jo ikke bra linje. Da blei jeg litt treig å får en porscha i rommpa. Vi må trene ser jeg. Ikke rart det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 grattis te m40 me seier..får se om det kjæm premie idag;) ha vert på utdrikningslag så e litt redusert Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Jepp :win:win Jasså du. Blir ikke løp på deg med det første da nei. Sjanngler bare på banen du da :???::???::drive2:drive2 Vi må kjøre mer å få med gtfive så det blir mer film Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Kan vi ikke få til no før torsdag a? jeg har sykt lyst til å kjøre med dere! =P selvom jeg tror dere kjører fra meg ganske greit =P Kan man forresten bytte bil i en serie? Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Ezpen: Det går ikke å bytte bil, går ikke å justere mellom løpene heller, så det er greit å sette opp giringa etter suzuka eller en annen rask bane. M40Turbo: er med på kjøring jeg, bare finn en dato du :) Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Bare å sette et tidspunkt så får jeg se om kan være med. Kan være litt usikkert med meg mot slutten av uka. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Litt kjøring i kvell?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 lurer også på det.... Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Jeg kan være med fra klokka 20:00 og utover i hvertfall. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tdnoz Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 oki, slenger meg med i dag også:P noen som blir med før 20:00? event litt tull drifting:P Siter fasttypeR http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 er med jeg også, kan noen sende med invite? Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 da fyrer vi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 vi skal startte nå. gt m40turbo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg