HemiCuda Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Vi har team race nå team race? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Likte godt bildet ditt krepsen80. Bare synd at bilen min var så langt bak på bildet at det er vanskelig å se den :p (Blå Scion) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Ja vi er flere på lag. Så får vi en total sum av poeng :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Må prøve detta greiene her sjøl tru je :P Prøver å mekke sammen en civic hb og se om den går ann å ratte rundt med Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Ja må bli med det er gøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Er faktisk sjokkerende jevnt og.. Er kun forskjell på instillinger og sjafør nesten... Turbo_fever er f.eks en djevel til å kjøre fort.. Syk mann.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 jeg har null peil på hverken oppsett eller noe "taktisk" kjøring på bane, såeh, kan bli gøy :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Hæ er jeg syk?? Nei da, full kontroll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PLS Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Sånn da har jeg lakka MINI'en litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 litt fra kveldens kjøring: liten sammenkomst i hårnålen her er alle på vei ut av hårnålen Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Haha, ja jeg på 2 hjul ja, tro hvem det var sin skyld da.. Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 stili me bilder...hvist noen har peiling på oppsett på fwd så er det sikkert mange som setter pris på att det kan bli lagt ut så di som ikke er så flink me det(feks meg) kanskje får hjelp til å sette opp bilen så man har en sjans;) morro cup dette;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Her er hvordan det gikk når jeg hadde litt stor fart og skulle kutte svingen, som jeg har gjordt så mange ganger før. Svinger litt tidleg og aner ingen fare. Så det nesste som skjer er dette, litt overasska der ja Og her landa jeg til slutt og ruta mi går i stykker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Var jo utrolig normalt at bilen gikk den veien i lufta du.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Hehehe, Så rått:D Morro med sånne bilder! Fete de bilene deres assa:) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg