HemiCuda Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Jeg driver å teste en ny bil, en noget rar bil for racing, men den er grei å kjøre, spørs om den er så rask da, men det finner vi ut. Chrysler PT Cruiser GT :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Valgte å lage en ny bil. Ettersom jeg er enig med da9el om at det burde være "vanlige" personbiler vi bruker. Jeg tok et utgangspunkt i noe av det kjipeste jeg fant:P 2001 Mazda Familia "GT" 368hk, 375nm 1055kg A850 Uvant med FWD men bilen klarte seg bra:) Lå rett over 1:00 på Mugello short, blir nok bedre med trening :D PS.. Lotus Exige'n kan en av dere få:) Bare kontakt meg på Xbox :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 har et par bilder fra første gangen... Feit Chevy prøver å henge på en liten lett Franskmann Plutselig hang en litten hissig Japse seg på og. to Lotuser konkurerer om hvem som kan bremse senest. Ene lotusen var ikke så god på bremsinga, så han tok en rastepasue i ei sandfelle, så da fikk en liten Spanjol plutselig fri bane til å jakte på den kjappe Briten som var igjen. så etter vi besteme oss for å holde oss i A klasse. Første sving nærmest, og Tyskeren må bråbremse for Yankee raketta som fant ut den var alergisk mot svinger, stakkars Bobbla fikk en mini opp i enderøret. David VS Goliath og prisen for penest lakk, går ikke til Da9el :p får eg ikke prisn før finest lakk?? ;( min civic e no finar en den røde;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Valgte å lage en ny bil. Ettersom jeg er enig med da9el om at det burde være "vanlige" personbiler vi bruker. Jeg tok et utgangspunkt i noe av det kjipeste jeg fant:P 2001 Mazda Familia "GT" 368hk, 375nm 1055kg A850 Uvant med FWD men bilen klarte seg bra:) Lå rett over 1:00 på Mugello short, blir nok bedre med trening :D den mazdan ekke så gærle..kjørt 1,58,000 på mugello short me den da reglan va 320 hk maks Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 NYE REGLA SIDE 1 PS no bi ikke reglan endra meir Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 "DET E KUN LÅV ME PERSONBILA ME 4 SETA ELLER MERE...SMÅ SPORTSBILER ER IKKE LÅV" Blæ, akkuratt når jeg var ferdig med min mugen integra da,, :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 No kjøring idag? Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 "DET E KUN LÅV ME PERSONBILA ME 4 SETA ELLER MERE...SMÅ SPORTSBILER ER IKKE LÅV" Blæ, akkuratt når jeg var ferdig med min mugen integra da,, :deng er 4 seter i integra ;) så det er plass til 2/3 pygmeer i baksetet :D Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Jeg vil gjerne kjøre ihvertfall.. Og regner med at en stakkars gammel risig golf, med setene tatt ut gjelder som 4 seter eller mer :p.. GT: maronixz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Jeg kan bli med jeg ikvell. Men når du setter på full vektreduksjon blir det jo bare 2 seter lell. Vanskelig å sjå om alle biler er 2 eller 4. Tester med en renault clio 197 Haha den er 4 seter :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 PT Crusaren ser ut til å funke okay for meg, jeg testa den på Mugello Short, å satt ny personlig rekord, 00:58.072 Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 PT Crusaren ser ut til å funke okay for meg, jeg testa den på Mugello Short, å satt ny personlig rekord, 00:58.072 Damn.. Det er fort det! Ligger over ett halvt sekund bak deg.. Får vel tusle til boxen å teste litt.. Må da være mulig å forbedre litt på oppsett etc.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Er nesstn på 57 tallet jeg og. Bare justert diff å høyde. Noen som er god på gripp innstillinger her da?? Kan bli med å kjøre litt nå Jaja, 57,895. Er det nå bra på mugello short da??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Blir noen med på ett lite treff rundt 9 tia?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Blir noen med på ett lite treff rundt 9 tia?? Jeg er med GT: maronixz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg