hatch Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Hei.. Har en 97 mod GL. Når jeg starter bilen, så kan den stå å gå i ett par minutter føre den bare slår seg av.. Etter dette går det ikke å starte bilen før den har stått stille en liten stund. Før det ble så ille, så merket jeg at den begynte å fuske litt innimellom, mens jeg kjørte. Noen som har opplevd noe lignende, eller veit hva feilen kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfie96 Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Hadde et lignende problem med min 96-mod. Regner med du har 1,6- 100 hk? Hos meg måtte jeg bytte gasspjeldet. Har lest om flere som mener det bare er å rense med noe elektronikkspray, men jeg bytta sulamitten. Koster flesk denne delen ca. 3000,-. Så det kan jo være en idè og prøve å rense den først. Siter Why didn't you fix it when you knew that was the problem? En irritert Mads Østberg i en busslomme under rally Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 stemmer at det er en 1.6 100hk... Tusen takk for hjelpen.. Skal ta en titt på dette:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Hvor sitter egentlig dette spjeldet? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfie96 Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Hvor sitter egentlig dette spjeldet? :P Det sitter øverst til venstre for blokka. Hvis du følger luftfilterboksen mot blokka så støter du på den. Er der gasswire'n er festet. Siter Why didn't you fix it when you knew that was the problem? En irritert Mads Østberg i en busslomme under rally Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg