Syvførti Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 heisann bremselyset lyser konstant, og har ingen anelese hvor jeg skal begynne å leite etter problemet. det skjedde jo etter jeg kobla på Grøftelysa, da merka jeg det lyset som faen, selv om jeg ikke bremser. men har noen tips å komme med, setter pris på det:)! Siter BADASS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Kun det i bakruta som lyser, eller lyser de andre bremselysene også? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvførti Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 både det i bakruta og de andre bak lyser sterkt, akkurat som bremselys, men når jeg bremser så blir de littegrann sterkere har prøvd å nappa ut nesten alle sikringene som har med lysa bak å gjøra, men den lyser fortsatt, + har hørt at det kan være kaldt så den blir sånn. men tror lite på det Siter BADASS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvførti Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 morn glem hele posten fixsa det akkurat, det var jordingsfeil ja, jeg jeg tok ut venstre bremselys, så sluttan å lyse konstant, og vridde den andre vei, sånn at alle lysa bak funker som de skal:) takk for Hjelpen uansett:) Siter BADASS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg