Pjaffsen Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 Halloi folks! Jeg har en Sony CDX-M8800 spiller i Civicen min, og den har funka helt fint til nå. Problemet kom en dag jeg var ute på langtur, og vi skulle høre litt på radio etter noen timer med CD. Etter litt zapping på radion, fann vi ut at det ikke var noe å høre på, så vi ville skifte til CD igjen. Da viser det seg at CD funksjonen er borte. Når man trykker source er Radio og AUX det eneste som kommer! Noen som vet hva jeg må gjøre? Har prøvd å restarta spillern tusen ganger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Er cd-plata inni spilleren fortsatt? Kva meiner du med at du har restarta spilleren? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pjaffsen Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Er cd-plata inni spilleren fortsatt? Kva meiner du med at du har restarta spilleren? Cd-plata er inni enda, ja. Det jeg mener med at jeg har restarta spilleren, er at jeg har trykt på en restartknapp som befinner seg under frontdekselet..? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Resett spilleren med å koble vekk strømmen til den. (du kan f.eks. ta av minusspolen på batteriet) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 eg mista plutsli kalkulator funksjonen på min nokiamobil en dag...skjønner ingenting:P du får prøve som todleif seier:) Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pjaffsen Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 eg mista plutsli kalkulator funksjonen på min nokiamobil en dag...skjønner ingenting:P Hahaha! xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Mitt beste råd er å kvitte deg med sony-spilleren og kjøpe noe annet. F.eks Pioneer. Sony bilstereo har tapt seg noe voldsomt siste årene, og er ikke noe å samle på lenger. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg