Fjasken Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 Hei, kjøpte en Ford Focus 1,4l runt aug-sep, å har små "styla" an litt;) men koss legg eg inn bilder av den her?:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^ Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 Hei, kjøpte en Ford Focus 1,4l runt aug-sep, å har små "styla" an litt;) men koss legg eg inn bilder av den her?:S Last opp bildene på http://www.photobucket.com , Også legger du inn IMG koden her. Gleder meg til bilder! God Jul Siter Kjører: Ford Focus Titanium 08' Vinterbil: Volvo 360 Turbo 84' X: Ford Sierra 2.0 89' X: Audi A4 2.0 01' X: Ford Sierra CLX 2.0 92' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjasken Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 nå får me se:P Der har me då bilen når eg kjøptan:) Så byttet eg spiller og fant ud at eg ville lakere store deler av interiøret til same farge som bilen:) Men så klødde d voldsomt i fingrane itte å sota baklyktene litt:P Syns dokk eg burde sota di mer elr? itte eg monterte den nye spelaren fant eg ud at di orginale høyt isje ak va någe tess:P så då blei d satt inn någen midlertidige frame(sony) og et par me 6*9 pioneer i hattahylla,, seinare blir d Alpine type-R framme i dørene og en 10" type-R bak, å me litt hjelp fra BRS i sandnes så blir dette en konge Apline bil;) har og montert på pipercross luftfilter, og bytte blink lyså på sidene, litt mer lakking inni å litt exstra snacks;) bilde komme snart!:D Komenter!!:P ps. sorry for et par dårlige bilder pga mobilkamera:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^ Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Se der ja. Pen bil! Blei jo bra med litt lakkerte detaljer innvendig. Baklyktene syntes jeg var perfekt sotet *vente på oppdatering* Siter Kjører: Ford Focus Titanium 08' Vinterbil: Volvo 360 Turbo 84' X: Ford Sierra 2.0 89' X: Audi A4 2.0 01' X: Ford Sierra CLX 2.0 92' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjasken Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 Jula stress e isje sunt:P men nå fekk eg tid te å oppdatera litt ijenn:) Bytta blinklysa på sidene for isje så lenge si, med sorte:) Lakka et par deler i dørene framme, planen er å lakke den "boksen" nede også og lakke dørene bak også:D Så bytta eg ut den orginale girkula med Momo gotham kule og pedalsett:D<3 knall deilige å bruke:) Tvilsomt det blir jort mer før d varmaveret kommer, men muligens eg legge opp te større anlegg i bilen om isje alt så lenge, midlertidig sub ++;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
støleja Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 større anlegg? åssen anlegg har du nå da? og åssen anlegg har du planer om å ha? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjasken Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 større anlegg? åssen anlegg har du nå da? og åssen anlegg har du planer om å ha? :) viss du lese d eg har skreve under bildene av baklyktene så har e svart på d allerede:P;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
støleja Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 hehe ja, var bare litt uoppmerksom. hiv i 2 stk 3000w 12" pioneer baki og en gedigen forsterker, da spiller du sikkert deler av bilen :) hehe. låner et anlegg av en kollega, 2stk 12" spl subber med en gammel bd1500 forsterker. bakruta flytter seg 4-5 mm fram og tilbake. spiller rimelig bra inni bilen! hehe på utsida av bilen også for å si det sånn, med vinduene nede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjasken Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 hehe ja, var bare litt uoppmerksom. hiv i 2 stk 3000w 12" pioneer baki og en gedigen forsterker, da spiller du sikkert deler av bilen :) hehe. låner et anlegg av en kollega, 2stk 12" spl subber med en gammel bd1500 forsterker. bakruta flytter seg 4-5 mm fram og tilbake. spiller rimelig bra inni bilen! hehepå utsida av bilen også for å si det sånn, med vinduene nede. Hørtes rått ud d:P men e isje typen så lige masse bass:P elske at dt hørres fint ud, men aligavell trøkke bra;) derfor eg har valt d alpine type-r anlegge:D jobba litt på bilradiospesialisten, å va der eg fant ud eg ville ha akk d i bilen:) sikkert testa alle subbane så va der:P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjasken Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 der e subben eg ska ha i, montert selv i kasse:) extremt fornøyd me bassen:D Og front høyt så spele bare heilt rått:D<3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg